صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۳ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳

سند تحول و تعالی روح حاکم بر فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی است

مشاور و دستیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در گرو اجرای مطلوب سند تحول و تعالی بوده؛ چراکه این سند روح حاکم بر فعالیت دانشگاه است.
کد خبر : 930168

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه تخصصی و راهبردی «سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی» با حضور رضا قاسمی مشاور و دستیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، علی پالیزبان دبیر ستاد راهبری و نظارت بر پیاده‌سازی سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی، مهدی رجبیون مدیرکل مرکز نظارت و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا طوسی معاون نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، مهدی غریب معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی استان و رؤسای واحد‌های استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

رضا قاسمی مشاور و دستیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با اشاره به اهمیت سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و اظهار کرد: این سند با مدیریت دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با تلاش شبانه‌روزی تهیه شده و وی اعتقادی راسخی نسبت انجام شاخصه‌های این سند دارد به‌نحوی‌که رشد و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای مطلوب این سند بوده و روح حاکم بر فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی  استفاده از متخصصان در تشکیل ستاد راهبردی سند تحول را از نکات مهم و قابل تأمل دانست و بیان کرد: شورا راهبردی سند تحول با درایت دکتر طهرانچی و متشکل از متخصصان این امر یکی از نکات مهمی بوده که نشان از اهمیت اجرایی شدن این سند در استان‌هاست؛ بنابراین این شورا با حضور میدانی میزان تحول و انجام شاخصه‌های سند را توسط استان‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد.

سند تحول زبان مشترک دانشگاه آزاد اسلامی است

دبیر ستاد راهبری و نظارت بر پیاده‌سازی سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی نیز با بیان اینکه جهت‌دهی این دانشگاه سند تحول و تعالی است، گفت: این سند به گفتمان‌ها، فعالیت‌ها و اهداف جهت‌دهی داده و آمایش پذیر بوده، به‌نحوی‌که سند تحول زبان مشترک دانشگاه آزاد اسلامی است.

علی پالیزبان با بیان اینکه اجرای هر طرح منوط به در نظر گرفتن آن در سند تحول و تعالی است، ادامه داد: این سند مجموعه‌ای از اقدامات و راهبردهاست و هر طرحی که قابل انجام باشد جایگاه آن در سند تحول و تعالی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اجرای هشت پروژه در استان گلستان مطرح کرد: هر اقدام باید بر مبنای طراحی یک پروژه بوده و فعالیت‌های ذیل آن در سند بودجه در نظر گرفته شده باشد؛ بنابراین هشت پروژه در استان گلستان در نظر گرفته شده که در ستاد راهبردی و در معاونت طرح و برنامه این پروژه‌ها پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر