صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۹ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳

استفاده از ظرفیت‌ کانون‌های فعال دانشجویی در زمینه اطلاع‌رسانی جشنواره «به یاد لاله‌ها»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های غنی کانون‌های فعال دانشجویی در زمینه اطلاع‌رسانی جشنواره «به یاد لاله‌ها» تأکید کرد.
کد خبر : 930052

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای سیاستگذاری سومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور رئیس این واحد دانشگاهی تشکیل شد.

مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این نشست روند انجام فعالیت‌های مرتبط با سومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عوامل اجرایی جشنواره امامت و مهدویت به‌صورت خودخواسته و دلی نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای جشنواره‌ها و با نظر لطف ائمه معصومین علیهم‌السلام اقدام می‌کنند، امیدواریم خیر، پاداش و ثوابی اخروی از اجرای این فعالیت‌ها شامل حال دست‌اندرکاران سومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» شود.

مسئول دبیرخانه سومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» استان سمنان در ادامه از نقش پررنگ دانشجویان فعال و کانون‌های ادبی و هنری واحد سمنان در زمینه طراحی پوستر و تولید تیزر تبلیغاتی و ایجاد فضای رسانه‌ای مناسب یاد کرد.

مهدی سلطانی‌فر افزود: استفاده از ظرفیت‌های غنی کانون‌های فعال دانشجویی در زمینه اطلاع‌رسانی جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» و همچنین ارج نهادن به تلاش آنان می‌تواند به ایجاد جامعه‌ای پویا و بانشاط کمک کند.

در ادامه تیزر سومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که توسط کانون فرهنگی دانشجویی «شاهکار» تهیه و تدوین شده، رونمایی و برخی از اصلاحات مورد نظر اعضای جلسه نیز جمع‌بندی و برای ویرایش نهایی به کانون فوق ارجاع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر