صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عطارزاده با کارکنان ستادی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کرد

معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در مراسمی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تقدیر کرد.
کد خبر : 930035

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت روز کارمند، ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بهمراه داود صادق زادگان مدیرکل بودجه و برنامه ریزی اقتصاد منابع و مصرف، با کارکنان ستادی این استان دیدار و از آنها تقدیر کرد.

در این دیدار صمیمانه؛ ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: اینچنین مناسبت‌های رسمی که در تقویم کشورمان ایران وجود دارد می‌بایست برنامه‌های در خور شان کارمندان عزیز و زحمت کش برگزار شود و از آنها تقدیر گردد.

با افتخار کل مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در همه زمینه‌ها از جمله امور آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، پژوهشی و... پای کار هستند در حقیقت استان تهران حرکت را آغاز کرده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید به برگزاری این نوع مناسبت‌ها و برنامه‌ها خصوصا در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با افتخار کل مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در همه زمینه‌ها از جمله امور آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، پژوهشی و... پای کار هستند در حقیقت استان تهران حرکت را آغاز کرده است که در این مدت زمان کوتاه پیشرفت چشمگیری داشته است که این را هم مدیون همه همکاران عزیزم در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران هستم.

معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ادامه داد: برگزاری این گونه برنامه‌ها و جلسات نباید فقط معطوف به ارائه گزارش از سوی حوزه‌ها باشد بلکه باید حوزه‌ها را مکلف به ارائه برنامه و طرح‌های تحولی نماییم. 

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران پتانسیل درآمدزایی غیر شهریه‌ای بسیار خوبی دارد که میتواند از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل بهره بگیرد.

در ادامه این مراسم؛ همکاران به بیان نقطه نظرات و شرایط موجود در حوزه فعالیت خود پرداختند. 

گفتنی است: در انتهای این نشست صمیمانه، به پاس زحمات همکار بازنشسته حشمت قیطرانی از وی تقدیر شد و همچنین از خدمات ارزنده سایر همکاران ستادی استان تهران نیز با اهداء لوح، تقدیر و تشکر صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر