صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

تولید رسانه‌ای باکیفیت در جشنواره «امامت و مهدویت» راهکار‌ جذب مخاطب است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تأکید کرد که تولید رسانه‌ای باکیفیت در جشنواره «امامت و مهدویت» راهکار‌ جذب مخاطب است.
کد خبر : 929975

به گزارش خبرنگار خبرگزاری چهارمین نشست جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت واحد‌های دانشگاهی یزد، کرمان، اصفهان، نجف‌آباد و خراسان‌جنوبی با حضور سیدجواد جعفری، مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت، عزیز جاهد، مدیر هماهنگی امور استان‌های مؤسسه فرهنگی امامت و مهدویت، حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و هادی حیدری‌نیا معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و دبیران تخصصی و رابطان خبری و اطلاع‌رسانی جشنواره متشکل از واحد‌های یزد، کرمان، اصفهان، نجف‌آباد و خراسان‌جنوبی برگزار شد.

{$sepehr_key_1583}

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با اشاره به فراز‌هایی از جامعه کبیره با عبارت «وَ أَنْتُمْ نُورُ الأَْخْیَارِ وَ هُدَاهُ الأَْبْرَارِ وَ حُجَجُ الْجَبَّارِ بِکُمْ فَتَحَ اللَّهُ» اظهار کرد: براساس روایات فراوان خداوند وجود پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم و ائمه اطهار علیهم‌السلام را در بدو خلقت و عالم نور، اول از همه خلق کرد و سپس سایر موجودات را از ادامه‌ی نور ایشان آفرید.

زارع درباره برگزاری جشنواره‌های «امامت و مهدویت» گفت: باید در دانشگاه آزاد اسلامی به نحوی اندیشید و عمل کرد که با وجود هزینه‌های فراوان برای جشنواره‌ها با استقبال مناسب دانشجویان مواجه  شود و تولید رسانه‌ای باکیفیت یکی از راهکار‌های جذب مخاطب است.

{$sepehr_key_1584}

در ادامه این نشست مهم‌ترین وظایف رابطان خبری و اطلاع‌رسانی جشنواره و وظایف دبیران تخصصی جشنواره به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.

تولید خبر از جشنواره به ازای هرهفته یک خبر، انجام مصاحبه با رئیس واحد، معاونان فرهنگی دانشجویی و دبیران تخصصی جشنواره و مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مستمر از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر