صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳
مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت:

داوران جشنواره «امامت و مهدویت» آثار قدیمی را کنار بگذارند

مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت تأکید کرد که داوران جشنواره «امامت و مهدویت» باید آثار ارسالی را بررسی کنند تا آثار جدید به جشنواره راه یابد.
کد خبر : 929973

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهارمین نشست جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت واحد‌های دانشگاهی یزد، کرمان، اصفهان، نجف‌آباد و خراسان‌جنوبی با حضور سیدجواد جعفری، مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت، عزیز جاهد، مدیر هماهنگی امور استان‌های مؤسسه فرهنگی امامت و مهدویت، حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و هادی حیدری‌نیا معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و دبیران تخصصی و رابطان خبری و اطلاع‌رسانی جشنواره متشکل از واحد‌های یزد، کرمان، اصفهان، نجف‌آباد و خراسان‌جنوبی برگزار شد.

مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت با اشاره به فرمایش حضرت علی علیه‌السلام مبنی بر اینکه گمراه‌ترین انسان کسی است که امام خودش را نشناسد، گفت: قطع رابطه با امامی که خدا اطاعت آن را بر ما واجب کرده و او حجت خدا بر روی زمین است سبب گمراهی و ضلالت خواهد شد.

جعفری با تأکید بر اهمیت نتیجه‌بخش بودن جشنواره گفت: عناوین جشنواره ثابت و داوران آثار قدیمی را پالایش کرده و کنار گذارند تا کار‌های تأثیرگذار هرسال به جشنواره راه یابد.

در ادامه این نشست مهم‌ترین وظایف رابطان خبری و اطلاع‌رسانی جشنواره و وظایف دبیران تخصصی جشنواره به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.

تولید خبر از جشنواره به ازای هرهفته یک خبر، انجام مصاحبه با رئیس واحد، معاونان فرهنگی دانشجویی و دبیران تخصصی جشنواره و مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مستمر از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر