صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۳۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳

نکونام: برای استقلال تا پای جان می‌جنگیم/ هر چقدر میزان کارشکنی ها بیشتر شود، ما متحد‌تر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قطعا هر چقدر میزان کارشکنی ها علیه استقلال بیشتر شود، ما متحد‌تر می‌شویم.
کد خبر : 929950

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال، در خصوص مصاف فردای تیمش مقابل آبی‌های خوزستان، گفت: بازی در خوزستان برای من یادآور خاطرات خوب و شیرینی است و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی دلچسب و جذاب با دست پر به خانه بازگردیم. ما تمرینات خوبی و مطلوبی را در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم و برای کسب امتیاز کامل به مصاف رقیب هم نام خود در این بازی خواهیم رفت، این بازی دیدار آسانی نخواهد بود اما ما برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و تمام توانمندی خود را برای کسب پیروزی به کار خواهیم گرفت.

وی درباره غایبان استقلال که در این بازی فرصت همراهی استقلال را نخواهند داشت، توضیح داد: ما در این بازی زیلیکیچ و ایمان سلیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. مهرداد محمدی نیز به دلیل محرومیت انضباطی در کنار ما نخواهد بود.

نکونام درباره تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز گفت: استقلال خوزستان حریف قابل احترامی به شمار می‌رود، آنها قطعا با تمام توان به مصاف ما خواهند آمد.

وی در پایان خطاب به هواداران استقلال گفت: با وجود مشکلات و حواشی که از ابتدای شروع لیگ برای تیم استقلال به وجود آوردند، ما بدون در نظر گرفتن این اتفاقات، با آرامش و تمرکز تنها برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت چون اعتقاد داریم استقلال در هر شرایطی استقلال است و مطمئنا هواداران خونگرم استقلالی که همیشه یار و یاور ما بودند ما را در این روزها تنها نخواهند گذاشت و کنار ما خواهند بود. قطعا هر چقدر میزان کارشکنی ها علیه استقلال بیشتر شود، ما متحد‌تر می‌شویم و با همدلی کامل برای موفقیت استقلال تلاش خواهیم کرد تا ثابت کنیم در برابر این اتفاقات به سادگی کوتاه نمی‌آییم و برای استقلال تا پای جان می‌جنگیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر