صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۳۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳

هفته سوم لیگ برتر| پرسپولیس - فولاد؛ جنگ عیان سرخپوشان تهران و خوزستان در اهواز

سرخپوشان تهران و خوزستان در قزوین جدالی تماشایی خواهند داشت.
کد خبر : 929940

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که پرسپولیس در دو بازی نخست خود دو امتیاز کسب کرده و هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است، البته سرخپوشان شکستی هم پذیرا نشده‌اند. مدافع عنوان قهرمانی همانند هفته نخست نمی‌تواند در تهران و ورزشگاه آزادی میزبان حریف خود باشد و این بار در قزوین به دیدار رقیب خود خواهد رفت. امید عالیشاه همانند دو هفته قبل به دلیل مصدومیت غایب است و سروش رفیعی هم به خاطر اخراج دیدار هفته قبل برابر تراکتور ، از این بازی محروم است. 

خوان کارلوس گاریدو هنوز نتوانسته در قامت سرمربی برای پرسپولیس برد بیاورد و از اعتبار خود دفاع کند. بنابراین این بازی برای او که از هواداران تیمش بابت ناکامی در کسب پیروزی عذرخواهی کرده اهمیت زیادی دارد به خصوص که سرمربی تیم رقیب سابقه بازی و سرمربیگری را در پرسپولیس دارد و می‌خواهد تیم سابقش را شکست دهد. بنابراین این بازی جنبه حیثیتی پیدا کرده است.

یحیی گل‌محمدی در حالی روی نیمکت فولاد خوزستان می‌نشیند که پس از چند مرتبه استعفا از رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس موافقت جدایی از تیم را گرفت و بعد از نیم فصل دوری از مربیگری، هدایت فولاد را بر عهده گرفت. او به واسطه چند فصل سرمربیگری در پرسپولیس، شناخت خوبی از رقیب امروز تیمش دارد و اگرچه تغییرات سرخپوشان پایتخت کم نبوده اما می‌داند شکل بازی تیم مقابل چگونه است و با نقاط ضعف و قوت پرسپولیس آشناست. البته گل‌محمدی در چند روز اخیر درگیر بازی کردن استقلال خوزستان و تهران در ورزشگاه اختصاصی تیمش بود و به همراه هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل فولاد خوزستان به کمیته اخلاق فراخوانده شده است. فولاد در دو بازی اول خود ۴ امتیاز گرفته و تا اینجای فصل از پرسپولیس موفق‌تر ظاهر شده، قطعاً در بازی امروز هم بدش نمی‌آید حداکثر امتیاز را کسب کند.

دو تیم پیش از ۵۴ مرتبه مقابل هم صف‌آرایی کردند که ۲۸ بار پرسپولیس و تنها ۱۲ بار فولاد برنده شده و ۱۴ بار هم دو تیم به تساوی قناعت کردند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر