صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۳۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

هفته سوم لیگ برتر| جنگ برادران استقلالی در ورزشگاه دارای معارض

استقلال خوزستان و تهران در ورزشگاهی با هم دیدار می‌کنند که معارض دارد و فولاد خوزستان مخالف برگزاری بازی در این ورزشگاه است.
کد خبر : 929926

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه مجهز به VAR شهدای فولاد به مصاف هم خواهند رفت. 

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که باشگاه فولاد خوزستان و در رأس آن هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه مخالفت خود را با برگزاری این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد اعلام کرده‌اند. در ابتدا آسیب به کیفیت چمن ورزشگاه و بعد از آن ترکیدگی لوله‌ها و تلاقی آب و برق در چند نقطه ورزشگاه علت مخالفت فولادی‌ها با برگزاری بازی در شهدای فولاد عنوان شده اما سازمان لیگ و مقامات استانی خوزستان تأکید کرده‌اند که تیم‌های استقلال خوزستان و تهران در این ورزشگاه با هم مسابقه دهند.

آبی‌پوشان پایتخت در دو بازی اول خود 4 امتیاز اندوخته‌اند و رده سوم جدول را تسخیر کرده‌اند. این در حالی است که نمایش تیم جواد نکونام با وجود خریدهای زیادی که در فصل نقل و انتقالات انجام شد در دو هفته نخست چنگی به دل نزده است. نکونام در بازی فردا مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد. آن هم در شرایطی که کارت بازی بلانکو صادر شد اما کمیته انضباطی با صدور دستور قرار موقت اعلام کرد مهاجم آرژانتینی اجازه بازی ندارد و بعید است باشگاه استقلال بتواند مجوز حضور بلانکو را در ترکیب تیمش بگیرد. 

نکونام در بازی فردا می‌تواند از ابوالفضل جلالی که در دو هفته اول مصوم بود استفاده کند و این بازیکن ملی‌پوش را به زمین بفرستد. آلمیدین زیلیکیچ هم با صلاحدید سرمربی استقلال می‌تواند به زمین برود. کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهدای فولاد مطلوب است، اگر چه بیشتر برنامه‌های تهاجمی استقلال به ارسال توپ به داخل محوطه جریمه خلاصه می‌شود، مگر اینکه باوجود کاکوتا و اندونگ، استقلال تغییر تاکتیک دهد و بازی روی زمین را هم در برنامه‌های خود بگنجاند.

استقلال خوزستان با میودراگ بوژوویچ نتوانسته نمایشی را ارائه کند که خبر از تیمی متحول شده نسبت به فصل قبل بدهد. تیمی که در هفته پایانی توانست جواز حضور در لیگ برتر را یک فصل دیگر تمدید کند با وجود خریدهای زیادی که داشته در کسب نتیجه ناکام بوده و در دو بازی نخست تنها یک امتیاز گرفته در شرایطی که هنوز گلی هم به ثمر نرسانده است. احمد گوهری، سجاد شهباززاده، سید محمد حسینی، تیوی بیفوما، کاینا نونز، آرام عباسی، احمد جنادله، اسماعیل بابایی، حامد بحیرایی، دیمیتریوس چاتزیسایاس، سبحان پسندیده، سجاد دانایی، عادل آرغند، فیاض میردورقی و مومل عبدالرضا ۱۵ بازیکنی هستند که این فصل به استقلال خوزستان پیوسته‌اند و پیمان رنجبری، جواد آقایی پور، حسن شوشتری، حسین ساکی، عثمان اندونگ، علیرضا خوشکفا، علیرضا کاظمی، فرزین گروسیان و متین کریم زاده ۹ بازیکنی هستند که آبی‌های خوزستان را ترک کرده‌اند. 

دو تیم تا به حال ۱۴ بار رودرروی یکدیگر ایستاده‌اند که در ۶ بازی آبی‌های تهران برنده شده‌اند و ۳ بار آبی‌های خوزستان به پیروزی رسیده‌اند، ۵ بازی هم با مساوی به پایان رسیده است. مصاف پانزدهم دو تیم در شرایط خاصی برگزار می‌شود و هر دو تیم در این بازی اهداف متفاوتی را جست‌وجو می‌کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر