صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۶ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳
با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

پوستر جشنواره «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» رونمایی شد

پوستر جشنواره امامت و مهدویت استان اردبیل با محور «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» رونمایی شد.
کد خبر : 929863

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین رونمایی از پوستر جشنواره امامت و مهدویت استان اردبیل با محور «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» برگزار شد.

این مراسم با حضور سیدنیما صفا مدیر نظارت و راهبری فرهنگی حوزه معاونت فرهنگی سازمان سما، حجت‌الاسلام سیدرضا رضوی معاون امور مدارس سمای استان فارس و جمعی از مسئولان استانی، کارکنان، دبیران، اولیاء و دانش‌آموزان مدارس سمای اردبیل برگزار و از پوستر جشنواره امامت و مهدویت استان اردبیل با محور «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» رونمایی شد.

{$sepehr_key_1564} 

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در این مراسم ضمن معرفی اجمالی جشنواره امامت و مهدویت با محور «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» اظهار کرد: اشاعه فرهنگ مهدوی در جامعه از مهم‌ترین اهداف جشنواره امامت و مهدویت است.

بهنام خانی‌زاده افزود: استفاده از فناوری، آگاهی‌بخشی، ترویج خلّاقیت، ایجاد فضای گفت‌وگو و تقویت هویت فرهنگی از شاخص‌های مهم در اجرای جشنواره امامت و مهدویت با عنوان «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» استان اردبیل است.

{$sepehr_key_1565}

وی، زمان اجرای جشنواره «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» را از اول مهر تا پایان بهمن‌ ۱۴۰۳ عنوان کرد و ادامه داد: با رونمایی از پوستر جشنواره، تبلیغ و اطلاع‌رسانی در راستای انجام فعالیت‌های رسانه‌ای و دیجیتال جشنواره آغاز می‌شود.

به گزارش آنا، چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

در بخش جشنواره‌های دانش‌آموزی چهارمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی» 12 برنامه‌ موضوعی شاخه دانش‌آموزی با محور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی (معاونت علوم تربیتی و مهارتی) برگزار می‌شود که جشنواره امامت و مهدویت سمای استان اردبیل با محور «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» یکی از این برنامه‌‌هاست.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر