صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳

تبریک فرمانده کل سپاه برای درخشش «امیدآفرین» تیم المپیاد نجوم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی موفقیت و کسب مدال طلا توسط تیم المپیاد نجوم را تبریک گفت.
کد خبر : 929830

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی کسب موفقیت در کسب ۵ مدال طلا و رتبه نخست جهانی در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک را به دانش‌آموزان سخت‌کوش تبریک گفت و آن را نشان از ظرفیت‌های متراکم نیروی انسانی مستعد در ایران اسلامی برشمرد و این موفقیت امید‌آفرین جوانان را در تیم المپیاد نجوم یکی از ارکان اصلی علم نافع و تأثیرگذار دانست.

در متن این پیام آمده است:

« وَ هُوَ الَّذِی جَعَلَ لَکُمُ النُّجُومَ لِتَهْتَدُوا بِها فِی ظُلُماتِ الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ قَدْ فَصَّلْنَا الْآیاتِ لِقَوْمٍ یَعْلَمُونَ «انعام. آیه. ۹۷»

موفقیت تحسین برانگیز، تیم المپیاد نجوم و دستاورد درخشان آنان در کسب ۵ مدال طلا و رتبه نخست جهانی، در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک، نشان از ظرفیت‌های متراکم نیروی انسانی مستعد در ایران اسلامی داشته و موجب خرسندی آحاد ملت گردید.

اانبساط در علم و جسم یک فضیلت برجسته در دیدگاه الهی است؛ بر همین اساس درخشش مسرت‌بخش و امیدآفرین جوانان عزیز در تیم المپیاد نجوم یکی از ارکان اصلی علم نافع و تأثیرگذار محسوب می‌شود.
 
اینجانب کسب این موفقیت و درخشش قابل توجه را به دانش‌آموزان سخت کوش، مربیان زحمتکش، همراهان و حامیان و خانواده عزیز آنان و جامعه بزرگ معلمان و دانش‌آموزان فرهیخته ایران اسلامی تبریک گفته و برای این سرمایه‌های انسانی و علمی گرانبها و ارزشمند، سلامتی و سربلندی در تمامی عرصه‌های علمی و فرهنگی آرزومندم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر