صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۸ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳
نماینده مجلس:

زیرساخت‌های دانشگاه آزاد در توسعه استان همدان اثرگذار است

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی همدان می‌تواند در آینده استان همدان نقش‌آفرین باشد.
کد خبر : 929829

عباس صوفی، نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: مدیریت مطلوب در دانشگاه آزاد اسلامی و ظرفیتی که در این دانشگاه وجود دارد، موجب شد امکانات و تجهیزات پژوهشی و رفاهی موجود در این دانشگاه از بسیاری از دانشگاه‌های ملی و دولتی سبقت گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی همدان برای توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری عنوان کرد: محور توسعه در هر جامعه‌ای، مراکز آموزشی و فرهنگی است و انتظار ما هم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، تربیت نیروی متعهد و متخصصی بوده که با مهارت‌آموزی سهم بسزایی در اشتغال ایفا کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از زیرساختی مناسب، می‌تواند در توسعه پایدار کشور نقش مهمی داشته باشد، گفت: امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی همدان می‌تواند در آینده استان همدان نقش‌آفرین باشد و به‌عنوان یک پایلوت(آزمایشی) گردشگری ورزشی میزبان رویداد‌های بین‌المللی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر