صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۱ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳

چاپ ۱۴ عنوان کتاب توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد شهرکرد

مسئول انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از چاپ ۱۴ کتاب جدید توسط اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی در ۶ ماه گذشته خبر داد.
کد خبر : 929753

موسی یزدانی‌سامانی، مسئول انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از چاپ ۱۴ کتاب جدید توسط اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی در ۶ ماه گذشته خبر داد و اظهار کرد: این کتاب‌ها در دو ماه اخیر چاپ و هم‌اکنون در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین تعداد ۱۰ عنوان کتاب که مراحل داوری را به پایان رسانده، برای اخذ شابک مدارک کتب به سازمان چاپ دانشگاه ارسال شده که به محض دریافت شابک اقدامات لازم برای دریافت فیپا انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۵ عنوان کتاب در دست بررسی و داوری قرار دارد که به محض تأیید داوران جهت اخذ شابک اقدامات لازم انجام خواهد شد، افزود: تکمیل فرم درخواست و فرم تعهد، پرینت کامل کتاب، طرح اولیه جلد کتاب به‌صورت رنگی، طرح در شورای انتشارات و در صورت تائید ارسال کتاب برای داوری، اعمال تغییرات مدنظر داور توسط نویسنده و تحویل نسخه اصلاح‌شده به دبیرخانه انتشارات، دریافت شابک و فیپا توسط مدیر انتشارات دانشگاه، اخذ مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و عقد قرارداد با نویسنده ازجمله مراحل چاپ کتب تألیفی دانشگاهی است.

مسئول انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: شیوه‌نامه جامع نشر کتب علمی دانشگاه آزاد اسلامی اهدافی ازجمله پاسخگویی به نیاز‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه و کشور، توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های نشر دانشگاه، گسترش مرز‌های دانش و علوم کاربردی و کارآمد مبتنی بر نشر مسئله‌محور، کمک به تولید و نشر علم به‌منظور ارتقای سطح فرهنگ و دانش علمی و استفاده بهینه از منابع مالی پژوهشی دانشگاه را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر