صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
رنجبر اعلام کرد؛

ساخت خوابگاه‌ دانشجویی در واحد‌های دانشگاه آزاد هرمزگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، ساخت خوابگاه‌ دانشجویی در برخی واحد‌های دانشگاهی این استان را اولویت‌ دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.
کد خبر : 929733

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای خیّرین دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور محمدحسین رنجبر رئیس این دانشگاه و حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان برگزار و از خدمات ماندگار و تشریک مساعی واقفان و خیّران در دانشگاه از بدو تأسیس تاکنون تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این نشست با اشاره به خدمات ماندگار خیّران و واقفان در بخش‌های مختلف به‌خصوص توسعه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بیش از ۵۳ درصد از دانشجویان استان هرمزگان به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه آموزش عالی در استان هرمزگان مطرح است.

رنجبر با تبیین خدمات و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با هدف حل مسئله و رفع نیاز این استان با راه‌اندازی رشته‌های متناسب با صنایع و سایر نهاد‌های اجرایی تاکنون توانسته با تزریق ۱۴۰ هزار دانش‌آموخته و نیروی انسانی متخصص سهم بسزایی در توسعه استان هرمزگان داشته باشد.

وی، اجرای عدالت آموزشی در استان هرمزگان را از دیگر اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی این استان برشمرد و توضیح داد: حضور دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق محروم و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ادامه تحصیل جوانان نشان از مسئولیت‌پذیری این دانشگاه در برابر خواسته‌های مردم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، دانشگاه آزاد اسلامی را یک نهاد عمومی غیردولتی خواند و تأکید کرد: برخلاف برخی اظهارات، دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه خصوصی نبوده؛ چراکه متعلق به شخص خاصی نیست و متعلق به خود مردم و عموم است.

رنجبر، ساخت خوابگاه‌های دانشجویی در برخی واحد‌های دانشگاهی را از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد و افزود: با توجه به استقبال دانشجویان برای ادامه تحصیل در مرکز استان و جزیره قشم و لزوم مهیاسازی امکانات رفاهی آنان، احداث خوابگاه دانشجویی در دو بخش خواهران و برادران از اولویت‌های این دانشگاه است که در صورت امکان با تشریک مساعی خیّران و واقفان محقق می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر