صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد میاندوآب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 929680

پیام خدایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این مرکز با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای حمایت از دانشجویان نیازمند و کم برخوردار راه‌اندازی شد.

وی با تبیین جایگاه ارزشمند نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) در حمایت از قشر کم برخوردار جامعه با حفظ کرامت انسانی افزود: ایجاد مرکز نیکوکاری، فرصتی برای تسهیل اقدامات جهادی و انجام کار‌های خیر در دانشگاه است و دانشگاه به‌عنوان متولی این امر در کمک به دانشجویان بی‌بضاعت، کمک‌حال و یاری‌رسان خانواده‌های دانشجویان نیازمند و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: دانشگاه‌ها امروز علاوه بر کار‌های پژوهشی و آموزشی اقدامات و حمایت‌های اجتماعی در طراز انقلاب اسلامی برمبنای رسالت انسانی و ایمانی را هم به نحو احسن انجام می‌دهد.

خدایی با بیان اینکه راه‌اندازی این مراکز، فضا را برای خدمت به مشمولان این مراکز تسهیل می‌کند، عنوان کرد: این مراکز فرصتی برای تسهیل در پرداخت شهریه دانشجویان شناسایی شده و کاری معنوی و الهی است؛ بنابراین دانشگاه در کمک به نیازمندان و دانشجویان در کنار دستگاه‌های متولی همیشه خوب درخشیده و خواهد درخشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر