صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دادستان تهران خبر داد‌؛

تعیین تکلیف پرونده لوازم خانگی/ مزایده بیش از ۱۰۰ هزار لوازم خانگی خارجی از فردا آغاز می‌شود

دادستان تهران از برگزاری مزایده فروش بیش از ۱۰۰ هزار وسیله خانگی خارجی خبر داد.
کد خبر : 929663

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضائیه در خصوص لزوم نظارت مستمر مسئولان قضایی بر وضعیت انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در نتیجه تدابیر اتخاذ شده در دادسرای تهران و دادگستری استان هرمزگان، مزایده شماره ۲۸۲ فروش کالاهای موجود در انبار‌های اموال تملیکی بندرعباس از فردا هفتم شهریورماه لغایت بیستم شهریور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر کالا‌های ارائه شده در این مزایده، با مجوز قضایی، ۲۰ هزار و ۴۰۸ دستگاه لوازم خانگی خارجی  به ارزش پایه هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال نیز در معرض فروش قرار خواهند گرفت و تعیین تکلیف می‌شوند. 

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه خاطرنشان کرد: با پیگیری دادسرای عمومی و انقلاب تهران ،تصمیماتی اتخاذ شده است که معضل معطلی و در انبار ماندن کالا‌های خارجی وارداتی که مورد نیاز مردم و کشور است، ادامه نیابد و در نتیجه این همکاری‌ها در سایه تعامل با دولت پس از طی مراحل قانونی و با مجوز قضایی آغاز روند تعیین تکلیف لوازم خانگی خارجی وارداتی موسوم پرونده بوش از امروز با برگزاری نخستین مرحله از مزایده فروش این اموال، انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: تلاش‌های همکاران‌مان در تهران و هرمزگان کار تعیین تکلیف کالاها با برگزاری اولین مرحله مزایده آغاز شده و تا تعیین تکلیف همه اقلام موضوع این پرونده ادامه خواهد یافت. 

دادستان عمومی و انقلاب تهران تأکید کرد: نظارت بر روند تعیین تکلیف اقلام خارجی وارداتی موضوع پرونده بوش به صورت مستمر در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب تهران قرار دارد تا ضمن برگزاری مراحل اجرای مزایده این کالاها به نحو احسن و در سریع ترین زمان ممکن، از هرگونه هدررفت اموال بیت‌المال جلوگیری شود.

گفتنی است، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند برای بازدید از کالا‌های موضوع این مزایده به اداره‌کل اموال تملیکی استان هرمزگان مراجعه نمایند و پس از دریافت نامه، از کالا یا کالا‌های مدنظر خود بازدید کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان در مزایده باید توجه داشته باشند که ثبت‌نام در مزایـده صرفاً از طریق سامانه تدارکات دولت به آدرس اینترنتی setadiran.ir انجام خواهد شد.

شایان ذکر است ارائه پیشنـهاد قیمت نیز از همین طـریق انـجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضا الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالا‌های مطرح شده، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر