صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۰۵ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
زارعیان:

دانشگاه آزاد آباده باید به یک نماد تبدیل شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تأکید کرد که این دانشگاه باید به یک نماد تبدیل شود.
کد خبر : 929657

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و نهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست اظهار کرد: این دانشگاه از بهمن‌ سال گذشته وارد سی و سومین سالگرد تأسیس خود شده و پس از گذشت این سنوات از راه‌اندازی این نهاد علمی در شهرستان آباده، باید آن را به یک نماد تبدیل کنیم.

{$sepehr_key_1527}

آرش زارعیان اضافه کرد: باید پس از این دوره گذار به گونه‌ای عمل کنیم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده از صورت ظاهری و شکلی خویش خارج شده و یک معنای بلیغ که همان نمادشدن دانشگاه در سطح شهر است به این دانشگاه الصاق شود.

وی بیان کرد: باید در حقیقت تقوا را به‌معنای حرکت دادن تعبیر کنیم و قطعاً از منظر الهی به هر میزان که می‌خواهیم تقوا داشته باشیم باید همان‌قدر به سمت جلو پیشروی و از درجازدن پرهیز کنیم و این همان شعاری است که برای واحد آباده انتخاب کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده، یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید حمید قاسم‌پور دانشجوی رشته حقوق واحد آباده را گرامی داشت و بر ادامه راه آن شهید به حق پیوسته تأکید کرد.

به گزارش آنا؛ در این مراسم که با حضور خانواده مرحوم سیدمحمد احمدی رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مؤسس این دانشگاه به پاس سال‌ها تلاش و ازخودگذشتگی در واحد‌های آباده، صفاشهر و قادرآباد از همسر و مادر وی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر