صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
همکاری‌ صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی با بنیاد پژوهش‌های بنیادی روسیه

فراخوان طرح‌های پژوهشی مشترک ایران و روسیه منتشر شد/ پذیرش 12 طرح پژوهشی 3ساله در 12 حوزه علمی

براساس برنامه اجرایی امضا شده از سوی روسای صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی، بنیاد ملی علم ایران، و بنیاد پژوهش‌های بنیادی روسیه (RFBR)، این دو بنیاد از طرح‌های مشترک پژوهشگران ایرانی و روسی حمایت می‌کنند.
کد خبر : 92962

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حوزه‌های علمی مورد حمایت ریاضیات، شیمی، علوم مواد، علوم اعصاب، فیزیک هسته‌ای، علوم زمین (با تاکید بر دریای خزر و قطب جنوب)، علوم زیستی، علوم انسانی و اجتماعی، مبانی علوم مهندسی، علوم فضایی و کامپیوتر، نرم‌افزار و شبکه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند.


مهلت ارسال پروپوزال تا تاریخ 19 مرداد (9 آگوست) است و عنوان‌های طرح‌های پذیرفته شده در نیمه اول دی به صورت هم‌زمان از سوی دو بنیاد اعلام می‌شود و تنها پروپوزال‌هایی داوری می‌شوند که به صورت مشترک تکمیل شده و برای هر دو بنیاد ارسال شوند.


در این فراخوان حداکثر 12 طرح پژوهشی پذیرفته می‌شود که بودجه طرح‌ها براساس پیشنهاد مجریان و طبق هزینه‌های هر طرح تصویب خواهد شد. پژوهشگران اصلی هر طرح باید از اعضای هیئت علمی مراکز علمی و پژوهشی ایران و روسیه باشند.


حداکثر زمان در نظر گرفته شده برای هر طرح 3 سال است و پژوهشگران ایرانی باید پس از تکمیل فایلی مخصوص آن‌ را به همراه اسکن آخرین حکم هیئت علمی خود به آدرس international@insf.org ارسال کنند و پژوهشگران روسیه‌ای نیز باید طرح‌های خود را در سامانه بنیاد پژوهش‌های بنیادی روسیه ثبت کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر