صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

از آخرین مذاکرات با قلی زاده و ماجرای بلانکو تا رد خروج سلمانی از پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس فعلا در جذب علی قلی زاده توفیقی به دست نیاورده است.
کد خبر : 929545

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزهای خوب علی قلی زاده در باشگاه لخ پوزنان لهستان باعث شده تا کار باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن سخت شود. این طور که از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد فعلا هیچ امیدی به جذب این بازیکن نیست.

* درحالی که هنوز تکلیف خود علی قلی زاده مشخص نیست در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس برای تیم بانوان خود در حال جذب یاسمین فرمانی همسر علی قلی زاده است اما پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس مشخص شد فعلا خبری از این ماجرا نیست.

* روز گذشته خبری منتشر مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب گوستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال است. این بازیکن فعلا به دلیل سقف بودجه نتوانسته قراردادش را با استقلال ثبت کند. البته گفته می شود که او اگر همین روزها تکلیفش روشن نشود قصد دارد قراردادش را فسخ کند اما موضوع جذب او توسط پرسپولیس صد درصدی نیست. اگر این بازیکن قراردادش را فسخ کند شاید سرخپوشان با او وارد مذاکره شوند. البته باشگاه پرسپولیس گزینه هایی در پست مهاجم از اروپا را هم مد نظر دارد که هنوز به نتیجه نرسیده اند.

* برخلاف برخی اخبار که یاسین سلمانی به دنبال جدایی از پرسپولیس است چنین درخواستی از سوی او به باشگاه ارائه نشده و باشگاه هم تمایلی به از دست دادن این بازیکن ندارد. سلمانی فصل گذشته با پارگی رباط پا روبرو شد  و به همین از نظر گاریدو سرمربی سرخپوشان هنوز زود است که او به یکباره در ترکیب قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر