صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۱ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

مراسم معارفه وزیر کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد

مراسم تکریم احمد وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم و معارفه اسکندر مؤمنی، وزیر کشور دولت چهاردهم با حضور رئیس جمهور برگزار شد؛ در این مراسم معاونان وزرا و استانداران نیز حضور داشتند.
کد خبر : 929542

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مراسم تکریم احمد وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم و معارفه اسکندر مؤمنی، وزیر کشور دولت چهاردهم با حضور رئیس جمهور برگزار شد؛ در این مراسم معاونان وزرا و استانداران نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم وزیر کشور دولت سیزدهم به پزشکیان در خصوص انتخاب اسکندر مؤمنی تبریک گفت و از تمام استانداران خود که در طول دوران انتخابات زحمت کشیدند و دوره بسیار فعالی را پشت سر گذاشتند تشکر کرد و در موقعیت بسیار حساس و خطیر کنونی کشور آرزوی توفیق برای دولت چهاردهم کرد.

وی در پایان صحبت‌های خود به وفاق ملی که پزشکیان از آن بسیار سخن می‌گوید، پرداخت و گفت: این شعار بسیار ارزشمند بوده و ریشه در اسلام دارد.

در ادامه این مراسم نیز اسکندر مؤمنی وزیر کشور اظهار کرد: امروز کشور ما بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش، وفاق و همبستگی ملی نیاز دارد. فرمانداران، استانداران بهترین نقش را در این زمینه دارند. اصلی‌ترین اولویت ما حفظ کرامت در همه امور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر