صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تبریک دکتر طهرانچی به مناسبت روز کارمند

دکتر طهرانچی طی پیامی؛ روز کارمند را به کارمندان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.
کد خبر : 929536

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی؛ روز کارمند را به کارمندان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.
متن پیام دکتر طهرانچی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
«با حمد و ستایش به محضر باری‌تعالی و درود بر پیامبرخاتم (ص) و اهل بیت ‏کرامش ‏که چراغ راه بشریت‏‌اند»
هفته دولت یادآور خاطره شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر است که حقیقتاً الگو‌های ساده‌زیستی و خدمتگزاری به مردم بودند. با گرامیداشت نام این شهیدان عزیز، روز کارمند را به همکاران خدوم، دلسوز و متعهد خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم.
مسلماً هفته دولت و روز کارمند به منظور قدردانی و یادآوری جایگاه نیروی انسانی است که نقش مهمی در پیشرفت، پیشبرد و تعالی سازمانی هر نهادی ایفا می‌کنند.
دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از چهار دهه فعالیت در عرصه آموزش عالی کشور، امروز به عنوان یک نهاد اثرگذار و قابل اتکا شناخته می‌‏شود. این موفقیت حاصل تلاش و زحمات کارکنانی است که در رشد و توسعه این مجموعه بی‌نظیر و فراگیر، نقش بسزایی داشته و دارند و باید قدردان کوشش و تعهد این عزیزان باشیم. امیدوارم با تلاش مضاعف و هم‌افزایی بیشتر، در مسیر تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات نتیجه‌بخشی صورت پذیرد و این مهم با همراهی و یکدلی همه‌جانبه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی میسر خواهد شد. 
حفظ جایگاه، کرامت و رسیدگی به رفاه و معیشت همکاران در دانشگاه یک ضرورت به شمار می‌‏آید و در راستای تکریم آنان، برنامه‏‌ریزی هدفمندی صورت می‌پذیرد.
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای خدمت، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان به ویژه کارمندان گرامی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان مسئلت می‌نمایم.
محمدمهدی طهرانچی 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر