صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انیمیشن «متلاشی‌شده» به شبکه تهران رسید/ روایتی فانتزی و فناورانه از حضور «سونیک» در جهان موازی

مجموعه پویانمایی «متلاشی شده» با محوریت شخصیت خاطره‌انگیز «سونیک» و داستانی فناورانه و فانتزی از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.
کد خبر : 929502

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه پویانمایی «متلاشی شده» با گویندگی ۱۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این مجموعه در گونه انیمیشن، اکشن و ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۳  بوده و قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سریال بهروزعلی‌محمدی و صدابردار آن بهزاد توکلی است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، امیر حکیمی، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، مهسا عرفانی، پویا فهیمی، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک‌نیا، علی همت مومیوند و بهروزعلی محمدی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این انیمیشن درباره «سونیک»، خارپشت ابرقهرمان است که بعد از انفجار منشور پارادوکس به همراه دوستانش وارد ابعاد دیگری از جهان شده و باید دشمن دیرینه‌ی خود، اگمن را در یکی از این جهان‌های چند رشته‌ای پیدا کرده و به سزای اعمالش برساند. او در این راه از دوستانش، «شدو»، «ناین»، «فراگی» و «روباه دو دُم» کمک می‌گیرد.

این مجموعه، با تکیه بر رویکرد های فناورانه تولید انیمیشن و بر اساس شخصیت خاطره انگیز «سونیک» ساخته شده است. این اثر هم قصه‌ایی جذاب دارد و هم انیمشین آن بسیار حرفه‌ای است و به خاطر این ویژگی‌ها می‌تواند یک اثر کاملاً سرگرم کننده برای مخاطب کودک و نوجوان باشد. سریال برنده و نامزد ۸ جایزه از جشنواره‌ها و جوایز مختلف تلویزیونی از جمله امی شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر