صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۳:۵۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

پیام دبیرکل حزب‌الله به مجاهدان مقاومت پس از عملیات «روز اربعین»

دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی از مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان در پی انجام عملیات پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی ارشد این جنبش تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر : 929461

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله در پیامی خطاب به مجاهدان مقاومت لبنان گفت: «سلام و درود خداوند متعال بر شما مجاهدان مقاومت اسلامی؛ پیشانی تک تک شما را می‌بوسم».

در پیام سید حسن نصرالله آمده است: «خداوند متعال اعمال و جهاد شما را مقبول درگاه خود بگرداند. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته».

این پیام پس از آن ارسال شد که حزب‌الله لبنان صبح یکشنبه اولین مرحله از انتقام حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فواد شکر از فرماندهان ارشد این جنبش را آغاز کرد؛ برآورد‌ها حاکی از تداوم این عملیات بوده و مقاومت لبنان نیز تاکید کرده که این حمله پهپادی و موشکی ادامه خواهد داشت.

مقاومت لبنان در این حمله از ۳۲۰ موشک کاتیوشا و ده‌ها پهپاد استفاده کرد و چند پایگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

در همین راستا، سید حسن نصرالله عصر یکشنبه در سخنرانی درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد: عملیات گسترده حزب‌الله را که امروز علیه دشمن صهیونیستی انجام شد، «عملیات اربعین» می‌نامیم و تاکید می‌کنیم طرفی که اوضاع را در لبنان و جبهه به این درجه از تنش رسانده دشمن اسرائیلی است.

سید حسن نصرالله همچنین تأکید کرد: گفتیم که پاسخ امروز ما اولیه و مقدماتی است و اگر نتیجه عملیات برای ما ناکافی باشد، بعداً تصمیم می‌گیریم چه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر