صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۲۹ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

پیام تشکر سفارت ایران در عراق در پایان مراسم اربعین ۱۴۰۳

سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق به مناسبت پایان برگزاری مراسم اربعین ۱۴۰۳ در پیامی از زائران اربعین حسینی و دولت و ملت عراق تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر : 929454

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق به مناسبت پایان برگزاری مراسم اربعین ۱۴۰۳ در پیامی از زائران اربعین حسینی و دولت و ملت عراق تقدیر و تشکر کرد.

در متن پیام تشکر سفارت جمهوری اسلامی ایران در پایان اربعین حسینی ۱۴۰۳ آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ»

سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق به مناسبت پایان برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی (ع) وظیفه خود می‌داند مراتب تشکر و سپاس خویش را از مرجعیت عالی، دولت، عشایر غیور، آحاد مردم مهمان‌نواز عراقی، و همچنین مسئولین محترم عتبات عالیات، موکب داران عزیز عراقی، کلیه قوای مسلح، نیرو‌های امنیتی و پلیس، کادر پزشکی و درمانی، جمعیت هلال احمر، پلیس مرزبانی، نیرو‌های خدوم مستقر در گذرگاه‌های مرزی، خبرنگاران و اصحاب رسانه و تک تک دلدادگان حسینی که میزبان بخشنده زوار در قلب‌ها و منازل خویش بودند یا به هر نحوی به برگزاری مراسم کمک کردند، اعلام کند.

مراسم باشکوه اربعین حسینی امسال که با الهام از مکتب سیدالشهداء (ع) در حمایت از مظلومان غزه و برائت از ظالمان جنایتکار، حال و هوای متمایزی گرفته بود، بیش از پیش باور به پیاده روی اربعین به عنوان مقدمه ظهور امام زمان (عج) را به منصه ظهور رساند. به راستی که اربعین امسال ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی، ارزش‌ها و باور‌های مکتب امام حسین (ع) را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

جا دارد از یکایک زوار و موکب‌داران عزیز ایرانی نیز که با همکاری، همدلی، همراهی و بردباری که جلوه‌ای از عشق حسین (ع) بود، مسئولین برگزاری مراسم اربعین را یاری کردند، تشکر و قدردانی شود.

از خداوند متعال خواستاریم که توفیق خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی (ع) در سال‌های آینده با همراهی و هماهنگی مسئولین محترم دو کشور و همه دست‌اندرکاران و زائرین دلداده حسینی داشته باشیم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر