صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خدمات‌رسانی بیش از ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی جاماندگان اربعین در تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات خدمات رسانی حوزه حمل و نقل و ترافیک ویژه مراسم جاماندگان اربعین را تشریح کرد.
کد خبر : 929442

به  گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صبح امروز ضمن بازدید از مرکز کنترل ترافیک جزئیات خدمات رسانی حوزه حمل و نقل و ترافیک ویژه مراسم جاماندگان اربعین را تشریح کرد و گفت: بیش از ۷۰۰ دستگاه اتوبوس و تاکسی ون برای جا به جایی شرکت کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین در ۱۸ محور مختلف شهر تهران مستقر هستند.

محسن هرمزی گفت: خدمات حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای ایام اربعین شامل دو بخش داخلی و خارجی است که در بخش خارجی از حدود ۴۰ روز گذشته با انجام عملیات ویژه ترافیکی از جمله نصب علائم مسیر و خط کشی آغاز شده است.

محسن هرمزی  افزود:همچنین بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس و ون در مرز مهران و سایر مزر‌ها به زائران حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

معاون شهردار تهران با اشاره به ماموریت شهرداری در ارائه خدمات مختلف شهری و فرهنگی به شهروندانی که موفق به تشرف به کربلای معلا نشده و در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین که از میدان امام حسین تا حرم عبدالعظیم حسنی در شهررری ادامه دارد، شرکت میکنند، اظهار کرد: در بخش حمل و نقل و ترافیک نیز وظیفه جا به جایی و پیش بینی تمهیدات ترافیکی لازم بر عهده ما است و به این منظور در بیش از ۸۰ نقطه شهر انسداد فیزیکی انجام شده است.

هرمزی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ دستگاه دوربین نظارتی جدید فعال کردیم تا کل مسیر راهپیمایی پوشش داده شود.

وی از تمهیدات ترافیکی ویژه برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف خبر داد و گفت: حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نیز در اختیار این سازمان‌ها قرار گرفته است.

۴۰ دستگاه اتوبوس ویژه زائران ساکن در شهر‌های اقماری تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص رفاه حال شهروندانی که از شهر‌های اقماری تهران به این راهپیمایی بزرگ می‌پیوندند گفت: امسال بیش از ۴۰ دستگاه اتوبوس برای این دسته از شهروندان پیش‌بینی شده است و خوشحالیم که مردم شهر پرند نیز می‌توانند با استفاده از متروی پرند از خدمات شبکه ریلی شهر تهران بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر