صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر ارتباطات با صدور پیامی به مناست هفته دولت؛

ضرورت اهتمام مدیران و کارکنان بر ساماندهی امور و باز کردن گره مشکلات مردم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن گرامی داشت هفته دولت و روز کارمند بر اهتمام عموم مدیران و کارکنان به ویژه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت ساماندهی امور و باز کردن گره مشکلات مردم تاکید کرد.
کد خبر : 929355

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این شرح است:

«امسال هفته دولت و روز کارمند مقارن شده است با نخستین روز‌های کاری دولت چهاردهم، با گرامیداشت یاد شهیدان گلگون کفن دولت جمهوری اسلامی ایران، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، این مناسبت‌های فرخنده را به عموم کارکنان دولت و همچنین به فرد فرد همکاران عزیز در سراسر کشور در صف و ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. این هفته فرصت مناسبی است برای مرور و بازخوانی الگو‌های پیشتاز خدمت به مردم که جان پاک خویش را برای به بار نشستن نهال انقلاب در دهه چهلم نثار کرده اند.

بر این اساس اراده و اهتمام عموم مدیران و کارکنان به ویژه در مجموعه وزارت ارتباطات باید در جهت ساماندهی امور و باز کردن گره مشکلات مردم باشد.

همراهی ملت با دولت و پشتیبانی آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه تا زمانی باقی می‌ماند که دولتمردان پای عهد و پیمانی که با مردم بسته اند بمانند.
ما نیز در دولت چهاردهم بر عهد و پیمان خود برای توافق سازی و ایجاد وفاق ملی، تلاش برای تحقق حق، عدالت و انصاف، کاهش مشکلات و پاسخگویی به مطالبات آنها ایستاده ایم.»
 

سید ستار هاشمی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

انتهای پیام/

ارسال نظر