صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کشف ۵ میلیارد تومان لوازم و تجهیزات دخانی قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۲۰۰ هزار قلم انواع فندک، چوب سیگار، جعبه سیگار و کاغذ سیگار خارجی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر : 929318

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری انا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت موفق به کشف یک انبار کالا قاچاق در محدوده خیابان سعدی شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مالک انبار کالاها را جنوب کشور از طریق مبادی غیر مجاز تهیه و به وسیله خودروهای شوتی به این مکان انتقال داده است.

این مقام انتظامی به بازدید از انبار کالا با هماهنگی‌های قضائی اشاره کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و ۲۱۴ هزار و ۳۳۵ قلم انواع فندک، چوب سیگار، جعبه سیگار و کاغذ سیگار خارجی فاقد مجوزهای قانونی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر