صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آستانه آیین بزرگ اربعین؛

وزیر ارتباطات وضعیت ارائه خدمات ارتباطی به زوار حسینی را بررسی کرد

وزیر ارتباطات ضمن بررسی آمار و گزارشات ارائه خدمات ارتباطی به زوار ایرانی، بر ادامه روند ارایه با کیفیت این خدمات در آستانه برگزاری آیین بزرگ اربعین و بازگشت زوار حسینی تاکید کرد.
کد خبر : 929311

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آستانه برگزاری آیین بزرگ اربعین و همزمان با موج بازگشت بخشی از زوار به کشور ضمن بررسی آخرین وضعیت ارایه خدمات در پایانه‌های مرزی و طول مسیر زوار، دستوراتی را برای ارائه با کیفیت خدمات صادر کرد.

وی همچنین برای ایجاد زمینه ارایه خدمات باکیفیت، هماهنگی‌هایی با دیگر دستگاه‌های ذیربط انجام داد.

وزیر ارتباطات علاوه بر آن آمار و گزارش‌های چگونگی ارایه خدمات ارتباطی اپراتور‌های عراقی به زوار ایرانی را در نجف اشرف، کربلای معلی و طریق الحسین بررسی کرد و با مرور تحقق توافقات قبلی دو کشور، بر ادامه ارایه این توافقات در طول بازگشت زوار حسینی به کشور تاکید کرد.

هاشمی بعد اخذ رای اعتماد قاطع نمایندگان مردم، روز پنجشنبه و در نخستین برنامه کاری خود از مرکز تجزیه مبادلات پست کشور بازدید کرد و شخصا روند اجرای فرایند‌ها و عملیات‌پستی به ویژه آماده‌سازی و ارسال گذرنامه‌های زائران اربعین را مورد بررسی قرار داد.

وزیر ارتباطات در این بازدید در باجه مرکزی منطقه پستی جنوب غرب حضور یافت و با مشتریان و مراجعان دریافت گذرنامه گفت و گو کرد و روند ارسال و تحویل گذرنامه‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر