صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۵ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

خدمت‌رسانی مهارت جویان فنی و حرفه‌ای در موکب پیاده‌روی اربعین

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کشور به همراه بخش دولتی برای میزبانی و خدمت رسانی شایسته به زائران سالار شهیدان در میدان حضور دارند و در موکب شهدای مهارت در کربلای معلی و ۵ موکب مهارتی در مسیر پیاده روی اربعین، مشغول خدمت رسانی هستند.
کد خبر : 929259

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، مهرداد عظیمی افزود: همکاران سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در موکب شهدای مهارت در کربلای معلی و ۵ موکب مهارتی در استان‌هایی که در مسیر پیاده روی اربعین حسینی قرار دارند جهت پذیرائی و مهیاسازی مهمان سراها، پارکینگ‌ها مشغول خدمت رسانی به زائران هستند.

وی با بیان اینکه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کشور به همراه بخش دولتی همچون سال گذشته جهت زنده نگه‌داشتن نهضت تاریخی عاشورای حسینی پای‌کار بوده‌اند، خاطرنشان کرد: هدف از همراهی خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور زنده نگه‌داشتن نهضت تاریخی عاشورا هستند و کار و تلاش در این عرصه نیز مبتنی بر عشق و ارادت به حضرت سیدالشهدا (ع) است.

به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهران و دهلران در استان ایلام و مرز مهران، مرکز آموزش هتلداری شهرستان خرمشهر در استان خوزستان و مرز شلمچه، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان قصرشیرین در استان کرمانشاه و مرز خسروی، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان پیرانشهر در استان کردستان و مرز باشماق و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به زائرین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.


وی با بیان اینکه اینجا هرکسی برای دلش خادم امام حسین (ع) می‌شود، گفت: تاکنون علاوه بر اسکان و پذیرایی از زائران سید و سالار شهیدان در مراکز مذکور، خدمات‌رسانی در رشته‌های تعمیر خودرو، پیرایش مردانه، خیاطی، ماساژ، فناوری اطلاعات، تعمیرات موبایل و... به زوار اربعین حسینی در کربلا صورت پذیرفته است.

عظیمی با بیان اینکه پیاده‌روی و همایش اربعین مسئله بسیار مهمی در دنیای اسلام است، یادآور شد: اربعین حسینی اقتدار مسلمانان است که تک‌تک زائران در آن نقش دارند و باید از تمام ظرفیت و تلاشمان برای برگزاری باکیفیت آن استفاده کنیم.

وی در پایان سخنان خود بر تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان والاترین ارزش‌های انسانی دین اسلام، آزادی و آزادگی، اتحاد و وحدت، طاغوت‌ستیزی، فرهنگ ایستادگی و بردباری در مقابل تمام دشمنان تشیع و اسلام تأکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین 1403
ارسال نظر