صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۱ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
در واکنش به گلایه رفعتی

ششگلانی: در بازی تراکتور-پرسپولیس حضور تماشاگران با کد ملی اجرا نشد/ حضور داوران VAR در کانکس نظر فدراسیون بود

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: ورزشگاه یادگار امام ظرفیت داشته و همه 90 هزار نفر جا شدند و به سلامت به خانه هایشان بازگشتند.
کد خبر : 929252

جواد ششگلانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص حضور 90 هزار تماشاگر در دیدار تراکتور و پرسپولیس که بالاتر از ظرفیت تعیین شده بود، گفت: همیشه اینگونه بوده و اولین بار نیست این مشکل رخ داده است.

وی درباره گلایه داوود رفعتی نسبت به عدم هماهنگی و نظم و انضباط در ورزشگاه یادگار امام تبریز تصریح کرد: ایشان نظر خود را گفت اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. لطفا حاشیه نسازید! 90 هزار نفر به ورزشگاه آمدند، بازی به سلامت برگزار شده و هیچ مشکلی رخ نداده است. قانون فدراسیون هرچه باشد ما عمل می کنیم. شما هم به این مسائل دامن نزنید.

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که ما لیگ نخبگان آسیا را در پیش داریم  و آیا قرار است در این مسابقات هم به این شکل میزبانی کنیم گفت: در استان آذربایجان شرقی و تبریز هیچ مشکلی پیش نمی آید، مطمئن باشید.

ششگلانی در این خصوص که تنها مجوز 49 هزار صندلی با کد ملی افراد داده شده اما 90 هزار تماشاگر حاضر شدند اظهار کرد: 49 هزار صندلی نیست و 70 هزار صندلی موجود است. آن 20 هزار نفر دیگر نیز بالاخره جا شدند! ورزشگاه ظرفیت داشته و همه با هم  نشستند! 70 هزار صندلی در ورزشگاه است و بقیه هم بدون صندلی آمدند. این بازی با کد ملی نبوده است ولی کم کم همه چیز درست می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مکان معینی برای اعضای داوران VAR تهیه نشده و آنها در کانکس ساکن بودند گفت: این نظر فدراسیون بوده است و هیئت فوتبال استان هیچ دخالتی نداشته است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر