صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستگیری باند سارقان ۳۰ میلیاردی منازل آپارتمانی در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل آپارتمانی در شهر تبریز، پرونده جهت شناسایی و دستگیری سارقان به تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ارجاع شد.
کد خبر : 929224

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی مطرح کرد که در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل آپارتمانی در شهر تبریز، پرونده جهت شناسایی و دستگیری سارقان به تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت نهایتاً سرنخ‌هایی از دست داشتن یک باند ۳ نفره از سارقان غیر بومی و در حرکت را به دست آورده و موفق شدند مخفیگاه این متهمان را شناسایی کنند.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان از یکی استان‌های مرکزی کشور برای سرقت به شهرستان تبریز آمده و پس از ارتکاب عمل مجرمانه خود بلافاصله از استان خارج می‌شوند که پس اخذ نیابت قضایی متهمان را در یکی از استان‌های مرکزی طی عملیاتی دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

متهمان به ۱۹ فقره سرقت اموال منازل اقرار که برابر ارزیابی کارشناسان ارزش اموال مسروقه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بوده است. تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر متهمان کماکان ادامه دارد و سایر متهمان به همراه پرونده جهت دادرسی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر