صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لزوم ارتباط مؤثر با شعب استانی در اجرای هماهنگ‌تر جشنواره‌های موسیقی

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ارتباط خوب هنرمندان با انجمن موسیقی استان قزوین و حضور حداکثری در انتخابات این انجمن را نتیجۀ کمک، همراهی و تعامل خوب مدیرکل و معاون هنری اداره ارشاد استان با انجمن موسیقی و نیز دغدغه‌مندی ریاست انجمن موسیقی قزوین دانست
کد خبر : 929220

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی مرآتی (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) پیش از ظهر چهارشنبه ۳۱ شهریور با حسین براتی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین) دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با اشاره به شعار انجمن موسیقی ایران «ارتباط مؤثر با شعب استانی» در اجرای هماهنگ‌تر جشنواره‌ها گفت: هدف ما در انجمن ایجاد یک ارتباط مؤثر است برای راهبردی‌شدن انگیزه‌های ملّی آن‌هم با وجود نخبه‌های موسیقایی در هر کدام از استان‌ها. ایجاد ارتباط مؤثر موجب اجرای دقیق‌تر و هماهنگ‌تر جشنواره‌ها در استان‌ها می‌شود.

وی نگاه تکثّرگرای خود به استان‌ها را نتیجۀ تجربۀ مدیریت چهارساله بر جشنواره موسیقی نواحی ایران دانست و بر دخیل‌کردن انجمن استان‌ها در مسائل کلان جشنواره‌های کشور تأکید کرد.

مرآتی بیان کرد: ارتباط خوب هنرمندان با انجمن موسیقی استان قزوین و حضور حداکثری در انتخابات این انجمن نتیجۀ کمک، همراهی و تعامل خوب مدیرکل و معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با انجمن موسیقی و نیز حسن خلق و دغدغه‌مندی ریاست انجمن موسیقی قزوین است و از ایشان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: انجمن موسیقی کشور از طرح‌های ملی و فاخر، در بخش موسیقی دستگاهی و موسیقی نواحی حمایت می‌کند که البته این حمایت از اهم وظایف این انجمن است.

گفتنی است، این دیدار در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت گرفت که رضا هنروری (مسئول اجرایی)، عارف اعلایی (مدیر مالی) و کاوه صادقی‌آزاد (مسئول روابط عمومی انجمن موسیقی ایران) و همچنین امیر ملّاحسن (معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) و سعیدرضا دولت‌زارعی (کارشناس موسیقی اداره‌کل) و محسن شهیدی (رییس انجمن موسیقی استان) از دیگر حاضرین این نشست بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر