صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۰ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
مهم‌ترین اتفاقات هفته دوم لیگ برتر

از جنجال‌های تراکتور و پرسپولیس تا گل‌های با VAR استقلال/ در شب گل‌های مشکوک سپاهان دو بازیکن چادرملو بیمارستانی شدند

مهم‌ترین اتفاقات هفته دوم لیگ برتر در بازی‌های تراکتور - پرسپولیس، خیبر - سپاهان و چادرملو - شمس آذر رخ داد.
کد خبر : 929158

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران همانند هفته نخست با حواشی زیادی همراه بود تا عاملی بر جذابیت مساباقت شود.

تراکتور - پرسپولیس

سرخپوشان تبریز و تهران در حالی به تساوی رسیدند که این دیدار حواشی متعددی داشت. در حالی که قرار بود طبق بلیت فروشی تنها ۴۹ هزار تماشاگر بر روی شماره صندلی‌های خود بنشینند، اما بالغ بر ۹۰ هزار تماشاگر وارد ورزشگاه شدند و حضور افراد غیرمسئول در زمین باعث شد تا ناظر بازی تأخیر ۱۵ دقیقه‌ای را لحاظ کند تا حداقل یگان ویژه افراد اضافی کنار زمین را بیرون کند.  

نکته جالب دیگر این بازی قرار گرفتن کمک داوران ویدئویی VAR در کانکس بود. انتظار نمی‌رفت در ورزشگاه وسیع یادگار امام اتاق VAR یک کانکس باشد. از سویی دیگر اخراج سروش رفیعی از نکات جالب بازی بود. سید وحید کاظمی داور بازی با مرور صحنه خطا روی مانیتور VAR تشخیص داد خطای هافبک پرسپولیس مستحق کارت قرمز است.

گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان

میودراگ بوژوویچ در هفته دوم هم نتوانست با استقلال خوزستان برنده شود. تیم او در دیداری که این شانس را داشت تا بازنده نباشد روی اشتباه حسن پورحمیدی دروازه‌بان خود گل خورد و در ادامه که تلاش می‌کرد تا گل خورده جبران شود گل دوم را روی ضد حمله دریافت کرد.

آلومینیوم اراک - نساجی مازندران 

توهین هواداران آلومینیوم به ساکت الهامی سرمربی نساجی از نکات تاریک این بازی بود. دیداری که در آخرین لحظات وقت‌های اضافی با گلزنی محمد عباس زاده یک امتیاز برای نساجی داشت. البته مازندرانی‌ها با انتشار فیلم و تصاویری معتقد بودند یک پنالتی مسجل برای تیم‌شان از دید تیم داوری دور مانده است.  

فولاد خوزستان - مس رفسنجان 

بازگشت یحیی گل‌محمدی به روی نیمکت مربیگری مهم‌ترین نکته بازی بود. سرمربی فولاد هفته اول مجوز حضور در ورزشگاه را نداشت و جالب اینکه فولاد در غیاب او در خانه نساجی برنده شد. تیم گل‌محمدی در این بازی به تساوی بدون گل رسید و او در نشست خبری بعد از بازی گفت که انتظار داشته تماشاگران فولاد استقبال بیشتری از بازی‌های تیم خود داشته باشند.

استقلال - ملوان بندرانزلی 

استقلال در این بازی هم با کمک VAR امتیاز گرفت. در روزی که ملوان بازی خوبی ارائه کرد دو پنالتی برای استقلال گرفته شد که کوپال ناظمی برای تأیید آن از اتاق VAR کمک گرفت و سپس هر دو پنالتی را تأیید کرد. نکته مهم بازی درگیری رامین رضاییان و مازیار زارع در نیمه دوم بود که باعث شد تا هواداران ملوان بدترین الفاظ ممکن را نثار بازیکن ملی‌پوش استقلال کنند. رضاییان از وقت‌کشی بیش از حد حبیب فرعباسی دروازه‌بان ملوان به سرمربی ملوان گلایه کرد. 

چادرملو - شمس آذر

بازی با تساوی خاتمه یافت ولی گل شمس آذر به شدت مشکوک بود و فقدان VAR در این بازی حس شد. مصدومیت شدید دو بازیکن چادرملو آنها را روانه بیمارستان کرد. مصدومیت رضا دهقانی به قدری جدی بود که بلافاصله با برانکارد به داخل آمبولانس رفت تا راهی بیمارستان شود. حجت صدقی دروازه‌بان این تیم هم به خاطر اصابت استوک بازیکن شمس آذر بعد از بازی به بیمارستان رفت در شرایطی که روی صورت وی ۷ بخیه خورده بود و جالب‌تر اینکه بازیکن شمس آذر اخراج نشد. این دیدار ۱۰ دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم داشت، در روزی که چادرملو نام میزبان را یدک می‌کشید ولی، چون بازی در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد میزبان تماشاگر نداشت و تماشاگران شمس آذر مهمان هم بابت اخراج امیرمحمد نسایی علیه داور شعار دادند.   

ذوب‌آهن - هوادار

بازی ذوب‌آهن و هوادار در ورزشگاه بدون تماشاگر امام رضا در حالی که هیچ یک از دو تیم هواداری در مشهد نداشتند و این بازی به خاطر دیدار تیم ملی با قرقیزستان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار نشد.

خیبر خرم‌آباد - سپاهان

سپاهان در حالی برنده شد که هر دو گل این تیم در شرایط مشکوک به ثمر رسید. گل نخست این تیم بعد از برخورد محمد دانشگر و بازیکن خیبر توسط حزباوی وارد دروازه شد. گل دوم هم مشکوک به آفساید بود.  

انتهای پیام/

ارسال نظر