صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۸ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۳

اتاق عمل بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد یزد گشایش یافت

رئیس بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اعلام کرد که با مساعدت خیّرین استان یزد در مدت چهار ماه توانستیم با انجام فعالیت‌های عمرانی و تأسیساتی برق، به‌روزترین اتاق عمل را برای استفاده از بیماران مهیا کنیم.
کد خبر : 929154

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید حبوباتی رئیس بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در مراسم گشایش اتاق عمل این بیمارستان که با حضور خیّرین و مسئولان دانشگاه آزاد یزد برگزار شد، با اشاره به مشکلات ساختاری سه اتاق عمل سابق گفت: گروه اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اصلاحاتی درباره اتاق عمل تأکید داشت، بنابراین تصمیم گرفتیم این اتاق‌ها را گسترش داده و استاندارد کنیم.

وی اضافه کرد: با مساعدت خیّرین، توانستیم در مدت چهار ماه اتاق عمل را بازسازی کرده و به موازات انجام فعالیت‌های عمرانی، سیستم تأسیسات و برق را به‌روزرسانی کرده و استانداردترین اتاق عمل استان یزد را برای استفاده بیماران مهیا کنیم.

رئیس بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، تعداد اتاق‌های عمل موجود را چهار اتاق اعلام و بیان کرد: با تجهیزات به‌روز که در این اتاق عمل‌ها مستقر شده، بهترین خدمات با کمترین هزینه را برای بیماران فراهم کردیم.

حبوباتی افزود: با به‌روزرسانی کردن ICU بیمارستان، یک تخت هم به مجموعه اضافه کردیم.

وی با اشاره به مستقر کردن تجهیزات خوب در بخش‌های مختلف این بیمارستان ابراز امیدواری کرد که بتوان با وجود متخصصین مجرب، ماهر و تجهیزات جدید و به‌روز خدمات خوب و شایسته‌ای را به بیماران در زمینه‌های مختلف ارائه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر