صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد

آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۳ در راستای اجرای ماده ۳ قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار با شرکت ۳۲ هزار و ۱۳۶ نفر داوطلب برگزار شد.
کد خبر : 929152

سید عبدالعزیز الیاسی، مدیرکل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت و خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران صبح امروز از فرآیند برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۳ در تهران بازدید کردند.

مدیرکل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت در حاشیه این بازدید با اشاره به برگزاری این آزمون به طور همزمان و در ۳۵ حوزه امتحانی در سراسر کشور گفت: ۳۲ هزار و ۱۳۶ نفر داوطلب در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۸۳۶ نفر از متقاضیان زن و ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر مرد می‌باشند.

وی با با اشاره به رشد تعداد داوطلبین این آزمون در مقایسه با سال گذشته افزود: در سال گذشته ۲۵ هزار و ۹۷۲ نفر در آزمون سردفتری ثبت نام کرده بودند.

الیاسی با بیان اینکه بیشترین تمرکز متقاضیان این آزمون با ۵ هزار و ۹۶۳ نفر در استان تهران می‌باشد که از این تعداد ۳ هزار ۷۰۱ متقاضی زن و ۲ هزار ۲۶۲ متقاضی مرد می‌باشند اظهار داشت: نتایج پذیرفته شدگان آزمون کتبی حداکثر ظرف ۲ ماه از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر