صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان تخصصی نیایش

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز دوم شهریورماه با حضور در بیمارستان تخصصی نیایش با جانبازان معزز بستری در این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 929148

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهندس اوحدی در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با جانبازان معزز بستری در این بیمارستان، در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور بر رسیدگی درمانی جانبازان تاکید کرد و گفت: این جانبازان برای دین و ناموس این ممکلت ایثار کردند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور اشغال شود و وظیفه همگانی ما آن است که همه توجه و امکانات را برای آنها مهیا کنیم.

مهندس اوحدی با تاکید بر رسیدگی و توجه همه دستگاه‌ها به جانبازان گفت: رئیس جمهور تاکید ویژه برای حل مشکلات جانبازان و ایثارگران دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با بانوان جانباز قطع نخاع بستری در مرکز هاجر در مجاورت بیمارستان نیایش، در جریان مشکلات این جانبازان معزز نیز قرار گرفت.

مرکز هاجر که در دوره قبل مدیریت مهندس اوحدی در بنیاد به بهره برداری رسید به طور خاص از بانوان جانباز قطع نخاع نگهداری می‌کند و در مجاورت بیمارستان نیایش قرار دارد.

عبد الرضا عباسپور، سرپرست معاونت بهداشت و درمان، رحمت‌الله حافظی، مدیر عامل سازمان سلامت کوثر و مهدی محمدی، مشاور و سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر