صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برنامه «عمود صفر» از شبکه نسیم به نمایش درمی‌آید؛

با عشق از ترمینال سلام

امسال در ایام منتهی به اربعین حسینی، شبکه نسیم با برنامه «عمود صفر» مخاطبان را به ترمینال سلام در فرودگاه امام خمینی (ره) می‌برد تا شاهد لحظات زیبای آغاز سفر و حال و هوای زائران أباعبدالله الحسین علیه‌السلام باشند.
کد خبر : 929069

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه «عمود صفر» به تهیه‌کنندگی علیرضا امینیان و با اجرای سیدشهرام شکیبا از ۲۷ مرداد تا ۴ شهریور هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

برنامه «عمود صفر» علاوه بر گفت‌وگو با شعرای آیینی و زائران اربعین حسینی، به گوشه‌ای از خدمات کمتر دیده شده‌ی کارکنان فرودگاه در ایام اربعین نیز می‌پرازد.

این برنامه جدا از پخش تلویزیونی خود هر روز برنامه‌های فرهنگی متنوعی را هم از ساعت ۱۵ تا ۲۲ برای زائران و مسافران و بدرقه‌کنندگان آنان در سالن ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تدارک دیده است. هر روز در این برنامه ۷ ساعته گروه شبیه‌خوانان «متوسل به شاهزاده حضرت علی‌اصغر (ع)» اجرا‌های مختلفی دارند که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

حسین ظاهری با اجرای نقالی زائران اربعین حسینی را بدرقه می‌کند. گروه سرود احسان و گروه هم‌صدایان طنین نیز برنامه‌های مختلفی را برای زائران و همراهانشان اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر