صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

بیش از ۲۲۰ هزار زائر اربعین به کشور بازگشتند

وزیر راه و شهرسازی از اعزام بیش از ۳ میلیون زائر به کربلا در ایام اربعین خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۲۲۰ هزار زائر به کشور بازگشته‌اند.
کد خبر : 929055

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرزانه صادق‌مالواجرد در سفر خود به ایلام و بازدید از پایانه‌های مرزی درباره شرایط تردد زائران در پایانه‌های مرزی اظهار داشت: با توجه به اینکه طبق آمار‌ها بیش از ۳ میلیون زائر امسال عازم کربلا شدند، خدمات رسانی به زائران باید به بهترین نحو انجام شود تا طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب زائران بدون دغدغه، آسان و ارزان سفر کنند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازگشت بیش از ۲۲۰ هزار زائر به کشور، افزود: موج بازگشت مسافران آغاز شده است و ارائه خدمات با سرعت و کیفیت بیشتری در پایانه‌های مرزی ادامه دارد.

به گفته صادق‌مالواجرد، خدمات دهی به زائران به نحو مطلوبی در حال انجام است و البته می‌توان این خدمات را در سال‌های آینده با همکاری مجلس و سایر نهادها، بهبود بخشید و ارتقا داد.

حضور و نظارت بازرسی وزارت راه و شهرسازی در پایانه‌های مرزی

وی درباره نحوه انتقال مشکلات مردم در سفر‌های اربعین و دسترسی به مسئولان گفت: با توجه به حضور و نظارت بازرسی وزارت راه و شهرسازی و استانداری ایلام در پایانه‌های مرزی، مسافران و زائران می‌توانند در صورت نیاز و به منظور اعلام مشکلات احتمالی به محل استقرار آنها مراجعه کنند.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، صادق‌مالواجرد ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد تردد‌ها از مرز مهران انجام می‌شود و به همین منظور خدمات بیشتری در این پایانه به زائران در حال ارائه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین 1403
ارسال نظر