صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۴ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

نبی: آزادی آماده نشود بازی بعدی تیم ملی در فولادشهر است/ به هیچ وجه در رأی بیرانوند دخالت نمی‌کنیم+فیلم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هیچ شخصی از هیچ بخشی در فدراسیون فوتبال، به هیچ وجه در صدور رأی بیرانوند دخالت نمی‌کند.
کد خبر : 928890

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی محمدنبی در مورد بازدید نماینده AFC از ورزشگاه فولادشهر اصفهان برازی میزبانی از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان از دور اول مرحله نهایی انتخابی جام جهانی اظهار کرد: نمایندگان AFC بازدید سه روزه‌ای داشتند و از چمن و موقعیت ورزشگاه راضی بودند. چند مورد وجود دارد که باید برطرف شود.  

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مسئول بازسازی ورزشگاه آزادی گفته امکان دارد تا پایان مهر هم این ورزشگاه آماده نشود و بازی بعدی تیم ملی هم در ورزشگاه فولادشهر خواهد بود، گفت: شرکت تجهیز تاریخ‌های مختلفی را به ما دادند و به ما قول داده بودند به بازی با قرقیزستان برسد. حالا این تاریخ را عوض کردند و باید با این شرکت صحبت کنیم. به هر دلیلی برای بازی بعدی تیم ملی ورزشگاه آزادی آماده نشود ناچار هستیم برای بازی بعدی به فولادشهر رجوع کنیم.  

وی در مورد عمل جراحی مهدی تاج عنوان کرد: دیروز جراحی وی چند ساعتی طول کشید. خوشبختانه در صحت و سلامت کامل است. چند روزی را باید در بیمارستان بماند و فکر می‌کنم حداقل یک هفته‌ای را تحت مراقبت باشد. 

محمدنبی در مورد رأی انضباطی بیرانوند و فشارهای بیرونی برای صدور رأی  گفت: دو تا موضوع را می‌گویم. اول اینکه ارکان قضایی مستقل هستند. چند قاضی در کمیته وضعیت هستند که تصمیم‌گیری می‌کنند. قاعدتاً براساس مستندانی که دارند رأی را خواهند داد. هیچ شخصی از هیچ بخشی در فدراسیون فوتبال، به هیچ وجه در این رأی دخالت نمی‌کند. قضاتی در کمیته هستند که صاحب رأی هستند و ما نمی‌توانیم در کار قضات دخالت کنیم. امیدواریم دیگر این سوءتفاهم‌ها ایجاد نشود.

فیلم کامل صحبت‌های نبی را در ادامه می‌بینید: 

انتهای پیام/

ارسال نظر