صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

رشد ۳۴ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد کردستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان از رشد ۳۴ درصدی جذب دانشجو در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 928854

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و دومین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با محمد قربانی گلشن‌آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کردستان؛ ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و قباد میمنت‌آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در سالن جلسات شهید ماموستا شیخ‌الاسلام این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در این جلسه جنایات صهیونیست­ها را در کشتار مردم بی‌­دفاع غزه محکوم و پیروزی کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس را تبریک گفت.

{$sepehr_key_1380}

میمنت‌آبادی اضافه کرد: بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و استان کردستان واقع‌­نگرانه، تحولی و برنامه‌محور تنظیم و منطبق بر سند تحول و تعالی است.

وی با اشاره به توفیقات سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و بهبود شاخص‌­های عملکردی در حوزه‌های مختلف در استان کردستان گفت: این دستاوردهای شامل رشد ۳۴ درصدی و رتبه نخست در پذیرش دانشجو، ارتقای رتبه در ارزیابی عملکرد از ۲۸ به ۴ و ارتقای رتبه تمامی واحد‌های استان دانشگاه آزاد کردستان در تحلیل عملکرد چهار ساله و سطح‌­بندی ۲۶گانه، چابک‌سازی و ساماندهی نیروها، تصویب ۱۲ رشته (۹ رشته کارشناسی ارشد و سه رشته کاردانی) جدید، اقدامات مؤثر فرهنگی و پیگیری تأمین زمین مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی بر تداوم آنهاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: همچنین تغییر برنامه­‌های دانشگاه در توجه به اقتصاد رشته و ساماندهی آنها، توسعه امور بین‌الملل و مدارس سما، تأسیس و راه­‌اندازی دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی و مجموعه تعلیم و تربیت اسلامی کودک (تاک) به‌عنوان برنامه­­‌های راهبردی جدید این دانشگاه است.

میمنت‌آبادی عنوان کرد: دبیرخانه جشنواره ملی مولودی‌خوانی در دانشگاه آزاد واحد سنندج دایر و تاکنون سه دوره مولودی‌خوانی نبوی در این دانشگاه برگزار شده و امسال چهارمین دوره آن برگزار می‌شود که امروز از پوستر آن رونمایی شد.

به گفته وی، اختتامیه جشنواره ملی مولودی‌خوانی بهمن‌ماه و در سالروز بعثت پیامبراکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان اعلام کرد: جشنواره ملی مولودی‌خوانی در سه بخش آزاد، دانشجویی و علمی پژوهشی برگزار می‌شود و افراد و گروه‌های علاقه‌مند می‌توانند با ارسال آثار در این جشنواره شرکت کنند و محدودیتی در پذیرش آثار وجود ندارد.

وی، هدف اصلی برگزاری این جشنواره و عنوان خاص آن در استان کردستان را انسجام و تقویت وحدت ملی و تجلیل و حمایت از گروه‌های مدیحه‌سرا و مولودی‌خوان برشمرد.

به گزارش آنا؛ در پایان بخش نخست بیست و دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، دستورکار‌های جلسه به شرح ذیل بررسی و مورد تصویب حاضرین قرار گرفت.

تصویب نسخه استانی برنامه و بودجه سال مالی منتهی به تاریخ ۱۴۰۴/۵/۳۱ دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با استناد به بند‌های ۱، ۵ و ۷ ماده ۲ مصوبه ۷۲۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی.

جذب دانشجویان بین‌الملل مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم پزشکی در قالب تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان با استناد به بند‌های ۱، ۸ و ۹ ماده ۲ مصوبه ۷۲۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی.

تأسیس گلخانه ۵ هزار متر مربعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه با استناد به بند‌های ۷، ۸ و ۱۳ ماده ۲ مصوبه ۷۲۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی.

در بخش بعدی بیست و دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان از پوستر چهارمین جشنواره ملی مولودی‌خوانی نبوی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از سری برنامه‌های کشوری جشنواره فرهنگی، علمی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی رسماً رونمایی شد.

در پایان این جلسه از قاصدک یزدان‌پرست مدیر برنامه‌ریزی و اقتصاد منابع و مصارف دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نظر به همکاری و مساعی با دفتر برنامه و بودجه سازمان مرکزی دانشگاه و همچنین تلاش وی در راهنمایی شبکه مدیران برنامه و بودجه واحدی و استانی در سراسر کشور با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر