صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۶ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

وضعیت عجیب بازیکنان ایران در کافا/ از غذای بد تا بیماری های گوارشی

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز درحالی دومین بازی خود در مرحله گروهی تورنمنت زیر ۱۷ سال را مقابل ازبکستان برگزار می‌کند که بسیار از شرایط بد میزبانی ناراضی هستند.
کد خبر : 928822

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و  فناوری آنا، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز دومین بازی خود در مرحله گروهی تورنمنت زیر ۱۷ سال کافا ۲۰۲۴ را مقابل ازبکستان برگزار می‌کند و در صورت کسب حتی یک تساوی نیز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به حریف، به عنوان صدرنشین گروه B راهی فینال این تورنمنت می‌شود.

با وجود شرایط فنی مطلوب شاگردان عباس چمنیان در این تورنمنت و پیروزی ۶ بر یک در بازی اول مقابل ترکمنستان، یک مشکل بزرگ در روزهای اخیر نگرانی‌های خاصی را برای کادرفنی تیم ملی نوجوانان ایجاد کرده است.

از روز ورود اعضای تیم ملی به شهر دوشنبه، کیفیت غذایی نامناسب هتل محل اقامت ملی‌پوشان ایرانی منجر شده روزانه برخی بازیکنان و اعضای کادرفنی شرایط نامطلوبی از لحاظ جسمانی داشته و به بیماری گوارشی مبتلا شوند.

این مشکل  باعث شد که در بازی اول برخی بازیکنان شرایط حضور در مسابقه را نداشته باشند و حتی مهرداد آقامحمدی یک ساعت قبل از بازی با بیرون آمدن از ترکیب اصلی، سکونشین شود. 

با وجود پیگیری‌های روزانه مدیر تیم و کادرپزشکی از مسئولان هتل که حتی منجر با حضور عوامل برگزاری کافا در این هتل شده هم هر روز این اتفاق تکرار شده و بهبود خاصی درمورد کیفیت غذا به وجود نمی‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر