صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط یک شرکت دانش بنیان محقق شد؛

جلوگیری از خاموش شدن دستگاه‌ها در قطعی برق/ سیستم انتقال اتوماتیک بومی شد

یک شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید دستگاه سوییچ انتقال اتوماتیک شده است. این دستگاه به محض قطع شدن یا زیاد از حد شدن جریان در منبع برق اولیه به صورت اتوماتیک جریان را از منبع برق اولیه به منبع برق پشتیبان منتقل می‌کند.
کد خبر : 928763

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه‌ ای تی اس(ATS) یا سوییچ انتقال اتوماتیک شده است. این دستگاه سوییچ انتقال به محض قطع شدن یا زیاد از حد شدن جریان در منبع برق اولیه به صورت اتوماتیک جریان را از منبع برق اولیه به منبع برق پشتیبان منتقل می‌کند و از خاموش شدن محصولات تک پاور جلوگیری می‌کند. این شرکت با اتکا بر دانش متخصصین داخلی و با هدف، طراحی، تولید، تجهیز و پشتیبانی سیستم‌ها، به ویژه سیستم‌های برق بدون وقفه پایه ریزی آغاز به کار کرد.

این محصول دانش بنیان صد درصد ایرانی است و از نظر کیفیت کاملا قابل رقابت با محصولات خارجی است و چون با روش مهندسی معکوس تهیه شده باگ‌ها و ایرادات آن گرفته شده است. بنابراین چون داخلی است از نظر قیمت مقرون به صرفه است و شرکت ها و مراکز بزرگ می‌توانند آن را تهیه و از آن استفاده کنند. همان‌طوری که الان در بسیاری از مراکز در حال استفاده است. این شرکت با سابقه بلند مدت در ارائه خدمات به مشتریان در شاخه‌های فناوری اطلاعات، تجهیزات صنعتی، تجهیزات پزشکی، خودروسازی و فرودگاهها، توانسته است محصولات خود را ارائه دهد.

این دستگاه‌های ای تی اس نقش مهمی در محافظت از تجهیزات الکترونیکی حساس در برابر نوسانات قطع برق دارند و با انتقال آرام به برق پشتیبان آنها، از کاهش یا افزایش ولتاز که می تواند به تجهیزات آسیب برساند و یکپارچگی داده ها را به خطر بیندازد جلوگیری کند. این دستگاه زمان پاسخگویی به قطع برق را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و از خرابی دستگاه جلوگیری می‌کند.و بدین گونه از ضرر و زیان کسب و کارها محافظت می‌کند.بیمارستان‌ها به ای تی اس برای سیستم‌های نجات دهنده و تجهیزات متکی هستند.و در شرایط اضطراری انتقال خودکار باعث می شود این تجهیزات بدون وقفه کار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر