صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۶ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
ولی پور عنوان کرد؛

فعالیت یک صد هزار پزشک عمومی در کشور

رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران با اشاره به  برگزاری همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی در روزهای پایانی این هفته، گفت: حدود ۱۰۰ هزار پزشک عمومی در سراسر کشور خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم ارائه می‌دهند.
کد خبر : 928730

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد ولی پور در آستانه برگزاری همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی، گفت: انجمن پزشکان عمومی ایران، همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی را با دعوت از اساتید رشته‌های مختلف تخصصی به‌عنوان مدرس و با حضور هزار نفر از پزشکان عمومی سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی با اعلام اینکه همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی دارای ۱۵ امتیاز بازآموزی برای همکاران است، افزود: در کنار این همایش شرکت‌های مختلف فعال در حوزه سلامت ازجمله شرکت‌های دارویی، تجهیزاتی و…، نمایشگاه بزرگی را دایر خواهند کرد.

رئیس همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی، تأکید کرد: هدف از برگزاری این همایش ارتقا دانش علمی همکاران خصوصاً در بحث بیماری‌های شایع است که بیشترین بار مراجعات به پزشکان عمومی را دارند.

ولی پور بابیان اینکه  شعار اصلی همایش احیای طب عمومی در نظام سلامت کشور است، افزود: حدود ۱۰۰ هزار پزشک عمومی در سراسر کشور و خط مقدم مواجهه با بیماران قرار دارند و خدمات بهداشتی و پیشگیری و درمانی را به مردم ارائه می‌دهند.

رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران تأکید کرد: لازم است این قشر بزرگ از ارائه‌دهندگان خدمت موردتوجه ویژه و پشتیبانی سیاست‌گذاران حوزه سلامت قرار گیرند تا بتوانیم هم‌وطنان را در دوردست‌ترین نقاط کشور تحت خدمات بهداشتی و درمانی مناسب قرار دهیم.

ولی پور افزود: گروه هدف تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی را، پزشکان عمومی سراسر کشور شامل می‌شوند که ۱۵ امتیاز بازآموزی برای همکاران در نظر گرفته‌شده است.

همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی، در روزهای ۳۱ مرداد الی دوم شهریور ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر