صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۳ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

معاینه ۴۷ هزار زائر اربعین در مرز شلمچه

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۱۵ تا ۲۹ مردادماه، ۴۷ هزار و ۷۳۶ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه به صورت سرپایی معاینه شدند.
کد خبر : 928715

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، افشین دریانبرد با بیان اینکه در این مدت، ۷۲۲ بیمار توسط اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر اعزام شدند، گفت: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی تا شب گذشته دو هزار و ۲۴۶ نفر بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بی حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع خدمات‌‍رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) تعداد کل ماموریت اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این منطقه، هزار و ۳۰۶ مورد بوده است و همچنین در همین بازه زمانی ۶۶ نفر در ۱۰ عملیات از کشور عراق برای دریافت خدمات درمانی به محدوده فعالیت این دانشگاه اعزام شدند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان یادآور شد: در حال حاضر علاوه بر مرکز بهداشتی، درمانی شهید سلیمانی، ۱۴ پایگاه ثابت و سیار (۲ ثابت و ۱۲ سیار) دیگر نیز خدمات بهداشتی و درمانی را به زوار ارائه می‌دهند.

دریانبرد ادامه داد: روز گذشته ۹ هزار و ۵۲۹ خدمت درمانی به زائران در پایگاه‌های یادشده و مرکز شهید سلیمانی ارائه شد که از این تعداد ۹ هزار و ۴۱۴ مراجعه‌کننده بدون اینکه مشکل حادی داشته باشند در محل درمان شده و به پیاده‌روی خود ادامه دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: زائر
ارسال نظر