صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۴ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
در بازدید نماینده ولی فقیه از مرکز کنترل شرکت بیمه در کربلا مطرح شد؛

ثبت‌نام ۱۷۲ هزار زائر زیر ۱۰ سال و ۲۵۰ زائر بالای ۹۰ سال در سامانه سماح

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت از مرکز کنترل و نظارت شرکت بیمه ارائه دهنده خدمات به زائران اربعین در کربلا بازدید کرد.
کد خبر : 928703

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب که به عراق سفر کرده است امروز به اتفاق سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت از مرکز کنترل و نظارت شرکت بیمه ارائه دهنده خدمات به زائران اربعین در کربلا بازدید کرد.

دراین بازدید که چند تن از معاونین و مسئولان سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری نیز حضور داشتند آقای یوسف مقدمی نماینده شرکت بیمه معلم درباره نحوه فعالیت و چگونگی ارائه خدمات به زائران ایرانی موسم اربعین ۱۴۰۳ گزارش داد.

وی با اشاره به خدماتی که به زائران حادثه دیده و یا مراجعان به مراکز درمانی ارائه می‌شود، تصریح کرد: بیش از ۹۷ درصد این افراد بیمه بودند.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار بیش از ۲۵۰ زائر بالای ۹۰ سال و بیش از ۱۷۰۰ زائر بالای ۸۰ سال برای حضور در مراسم اربعین ۱۴۰۳ در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، تعداد زائران زیر ده سال را نیز ۱۷۲ هزار نفر ذکر کرد.

درادامه این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین نواب توصیه‌هایی درباره ارائه خدمات به زائران مراجعه کننده به مراکز درمانی جمعیت هلال احمر و بیمارستان‌های عراقی ارائه و تصریح کرد: تعامل مرکز پزشکی حج و زیارت و شرکت بیمه موجب شده است که اعزام مصدومان و انتقال پیکر جان باختگان به کشور تسهیل شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر لزوم بررسی فعالیت بیمه‌های سال‌های گذشته و امسال برای شناسایی نقاط ضعف و قوت تاکید کرد و هماهنگی و تعامل سازنده بین مرکز پزشکی حج و زیارت و شرکت بیمه را موجب حل برخی مشکلات سال‌های گذشته و رسیدگی مطلوب‌تر به زائران دانست.

این گزارش حاکیست در این بازدید نماینده شرکت بیمه تعداد فوتی‌ها درمراسم اربعین امسال را ۲۶ نفرتاکنون اعلام کرد که سه نفر در داخل ایران بوده است. از این تعداد شش نفر بر اثر تصادف جان باختند و چهار نفرهم بیمه نداشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر