صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در تالار وحدت؛

«ارکستر نوای آفتاب» با قطعات سینمای ایران و جهان به صحنه می‌آید

ارکستر نوای آفتاب برای دومین بار با قطعات سینمای اران و جهان مهر ماه روی صحنه تالار وحدت می‌آید.
کد خبر : 928640

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارکستر «نوای آفتاب» به رهبری امین سالمی ۶ و ۷ مهر  ماه با اجرای قطعاتی از فیلم‌های مطرح سینمای ایران و جهان در تالار وحدت  روی صحنه خواهد رفت

امین سالمی با اعلام این خبر اظهارداشت:  با توجه به بازخورد و نظرات و انتقادات و پیشنهادات  جامعه مخاطب  نسبت به اجرای گذشته ، این کنسرت را روی صحنه خواهیم برد.

در این کنسرت  ۹ قطعه  از قطعات اجرای ۳۱ خرداد  با تغییر در ساختار ، تنظیم و ارکستراسیون و ۸ قطعه جدید  از موسیقی‌ فیلم‌های برگزیده و مطرح سینمای ایران و جهان ، به صورت بی‌کلام اجرا خواهد شد.

سالمی افزود: در این اجرا،  ۳ قطعه  ایرانی و ۱ قطعه آذری یک قطعه از  سینمای ترکیه و مابقی  قطعات از سینمای جهان انتخاب شده‌ است.

رهبر ارکستر «نوای آفتاب» بیان کرد: کنسرت مایستر داریوش حجازی و مدیر ارکستر جابر ماجدی هستند و  تنظیم و ارکستراسیون قطعات توسط محمدرضا آقایی و  امین سالمی صورت گرفته است که هر دو تهیه کننده برنامه نیز هستند.

براساس این گزارش، در این اجرا ۳۶  نوازنده در ارکستر حضور دارند که بخش کلاسیک مشتمل بر ارکستر زهی و فلوت و پیانو، بخش پاپ شامل گیتار کلاسیک و آکوستیک، گیتاربیس،‌ هارمونیکا و ساکسفون،‌ درامز و کونکا و پرکاشن و گروه سازهای ایرانی شامل عود، تار،‌ سه تار ، سنتور، قانون ،‌ تمبک و دف است.

انتهای پیام/

ارسال نظر