صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

اعلام کدرشته محل‌های جدید آزمون کارشناسی ناپیوسته

رشته محل‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ اعلام شد.
کد خبر : 928565

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳، به تاریخ ۲۷ خرداد و اصلاحات مربوط به آن در تاریخ ۳ تیر، ضمن اعلام تغییرات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به شرح جداول ذیل (اصلاحات، رشته‌محل‌های جدید و ...) به اطلاع می‌رساند داوطلبان می‌توانند از امروز (دو‌شنبهف ۲۹ مرداد) تا روز جمعه (۲ شهریور ۱۴۰۳)، با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و تغییرات آن در این اطلاعیه نسبت به «ویرایش فهرست انتخاب رشته‌محل‌ها» و «اطلاعات ثبت‌نامی» خود اقدام کنند.

{$sepehr_key_1335}

 درضمن داوطلبانی که بر اساس اطلاعیه‌های تاریخ ۳ مرداد و ۲۴ مرداد متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته، در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کاردانی) هستند، لازم است علاوه بر مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام، به اصلاحات اعلام شده دراطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه نیز توجه لازم داشته باشند.

برای مشاهده جداول رشته محلهاي جديد و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته مقطع كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1403 اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

ارسال نظر