صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۱ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
در مکالمه تلفنی سران ایران و مالزی مطرح شد؛

ضرورت اقدام هماهنگ کشورهای اسلامی برای توقف کشتار و نسل‌کشی در غزه

سران ایران و مالزی با انتقاد از سیاست‌های آمریکا و برخی کشورهای غربی در قبال مردم غزه، حمایت‌های رسانه‌ای و تسلیحاتی این کشورها از رژیم صهیونیستی را بر خلاف ادعای دفاع از حقوق بشر و تلاش برای برقراری آتش بس در غزه و موجب تداوم جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه دانستند.
کد خبر : 928529

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان و «انور ابراهیم» نخست وزیر مالزی ظهر امروز در گفت‌وگویی تلفنی ضمن مرور آخرین وضعیت روابط فیمابین، تحولات جاری در منطقه به ویژه مذاکرات در حال انجام برای برقراری آتش‌بس در غزه را بررسی کردند.

سران دو کشور در این گفت‌وگوی تلفنی با انتقاد از سیاست‌ها و اقدامات آمریکا و برخی کشورهای غربی در قبال مردم غزه، حمایت‌های رسانه‌ای و تسلیحاتی این کشورها از رژیم صهیونیستی را بر خلاف ادعای دفاع از حقوق بشر و تلاش برای برقراری آتش بس در غزه و موجب تداوم جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه دانستند.

سران ایران و مالزی همچنین با تاکید بر ضرورت اتحاد و اقدام هماهنگ کشورهای اسلامی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی و توقف کشتار و نسل‌کشی در غزه، تصریح کردند که برگزاری نشست سران کشورهای همکاری اسلامی اقدام مؤثری در این راستا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر