صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

نگاهی به هتل‌های خاص شهر تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران سالانه پذیرای مسافران داخلی و خارجی متعددی است که با اهداف کاری، تفریحی، تجاری، درمانی و ... راهی سفر به این شهر می‌شوند.
کد خبر : 928518

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،تهران به عنوان پایتخت ایران سالانه پذیرای مسافران داخلی و خارجی متعددی است که با اهداف کاری، تفریحی، تجاری، درمانی و ... راهی سفر به این شهر‌ می‌شوند. از این رو برای رفع نیاز مسافران هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی در این شهر احداث شده است. در این میان لوکس‌‌ترین و خاص‌‌ترین هتل های تهران با ارائه بهترین و با کیفیت‌‌ترین امکانات و خدمات رفاهی توانسته‌اند نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب نمایند. در نتیجه تقاضا برای اقامت در این هتل‌های تهران نسبت به سایر هتل‌ها بیشتر است و باید از مدتی پیش از سفر برای رزرو آن‌ها اقدام نمود تا بتوان اقامتی خاطره انگیز و دلنشین در تهران تجربه نمود. اگر‌ می‌خواهید با خاص‌‌ترین هتل‌های شهر تهران بیشتر آشنا شوید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

هتل المپیک

هتل المپیک از بهترین هتل‌های چهار ستاره تهران است که در میان گردشگران طرفداران بسیاری دارد. این هتل زببا و مجلل از امکانات و خدمات رفاهی خاص و متنوعی برخوردار است. واحدهای اقامتی هتل المپیک مجهز به بهترین امکانات و تجهیزات رفاهی مورد نیاز هستند و با توجه به محیط شیک و زیبایی که دارند اقامت در فضای مملو از آرامش آن‌ می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. از دیگر امکانات این هتل مشهو‌ر می‌توان به رستوران‌ها و تالارهای متنوع، فروشگاه صنایع دستی، قنادی، آرایشگاه، درمانگاه اختصاصی، بانک، امکانات ورزشی و ... اشاره نمود. این هتل زیبا طرفداران بسیاری دارد و برای تجربه اقامت در آن باید حتما از چندین روز پیش از سفر اقدام نمود. این هتل دارای دسترسی عالی به نقاط مختلف تهران است و‌ می‌تواند گزینه‌ای ایده آل برای مسافرن باشد.

  • آدرس: تهران، اتوبان تهران- کرج، جنب ضلع غربی ورزشگاه آزادی

هتل اسپیناس پالاس

این هتل پنج ستاره یکی از لوکس‌‌ترین هتل‌های پایتخت محسوب‌ می‌شود که مجهز به 400واحد اقامتی مجلل و با شکوه است. تمامی این واحدهای اقامتی مجهز به مدرن‌‌ترین امکانات و تجهیزات رفاهی هستند. از دیگر امکانات و بخش‌های خاص این هتل‌ می‌توان به رستوران‌ها، کافه‌ها، سالن‌های پذیرایی، سالن همایشات، استخر، سونا، جکوزی و باشگاه بدنسازی اشاره نمود.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام

هتل پارسیان آزادی

یکی دیگر از خاص‌‌ترین هتل‌های تهران هتل پارسیان آزادی یا هتل هایت سابق است. این هتل 25 طبقه دارای 475 واحد اقامتی و سوئیت با فضایی لوکس و مجلل و بهترین امکانات رفاهی است. این هتل به نخستین هتل سبز ایران مشهور است و مجهز به سیستم یکپارچه صرفه جویی انرژی BMS است. از این رو تمامی اتاق‌های آن از هشدارهای مصرف بهینه آب بهره مند‌ می‌شوند.از دیگر امکانات مهم هتل پارسیان‌ می‌توان به رستوران و کافی شاپ، سالن‌های همایش و جلسات، جکوزی، استخر ، سونا، مجموعه ورزشی و ... اشاره نمود. موقعیت مکانی بسیار خوب این هتل موجب شده که دسترسی عالی به جاذبه‌های دیدنی تهران و مناطق مهم آن داشته باشد.

  • آدرس: تهران، میدان قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی

هتل لاله

هتل لاله از قدیمی‌‌ترین و باشکوه‌‌ترین هتل‌های پنج ستاره تهران است که در طی سال‌های طولانی فعالیت خود توانسته نظر مسافران بسیاری را به خود جلب کند. این هتل مجلل دارای 380 واحد اقامتی با فضایی زیبا و دلنشین است. تمامی این واحدها از کامل‌‌ترین امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران برخورداراند. از دیگر امکانات این هتل‌ می‌توان به رستوران‌های ایرانی و فرانسوی، کافی شاپ‌ها، سالن‌های پذیرایی و همایشات، صندوق امانات، مینی بار، اینترنت رایگان، مرکز تجاری، استخر، سونا و پارکینگ نیز اشاره نمود.

  • آدرس: تهران، منطقه 6، خیابان دکتر فاطمی

هتل استقلال

هتل استقلال یا همان هتل هیلتون از بزرگ‌‌ترین و لوکس‌‌ترین هتل‌های تهران است که زیر مجموعه هتل‌های پارسیان محسوب‌ می‌شود. این مجموعه دارای 504 واحد اقامتی شیک و مجهز است که برخی از آن‌ها چشم اندازی عالی به شهر تهران دارند. در هتل پنج ستاره استقلال تهران امکانات و خدمات رفاهی مختلفی ارائه‌ می‌شود که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به رستوران رز، رستوران لبنانی، رستوران ترکی و رستوران فصلی، کافی شاپ، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، فروشگاه، صرافی، استخر، سونا و جکوزی و پارکینگ اشاره نمود. هتل استقلال به دلیل موقعیت مکانی خاصی که دارد دارای دسترسی بسیار خوبی به مکان‌های مهم تهران است.

  • آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر

هتل هما

هتل پنج ستاره هما تهران به دلیل برخورداری از امکانات فوق العاده و قدمتی که دارد مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. این هتل لوکس و شیک مجهز به 173 واحد اقامتی دو تخته دبل، توئین و سوئیت‌های رویال و دو تخته است که تمامی آن‌ها از بهترین امکانات و خدمات رفاهی برخوردار هستند. از دیگر امکانات این هتل محبوب‌ می‌توان به رستوران تابستانی، رستوران و کافی شاپ، مینی بار، تهویه مطبوع، سالن‌های پذیرایی، خدمات پزشکی، سونا، جکوزی، زمین تنیس، صندوق امانات و ... اشاره نمود. مسافرانی که‌ می‌خواهند اقامتی لوکس و بی نظیر در تهران داشته باشند بدون شک هتل هما‌ می‌تواند یکی از ایده آل‌‌ترین گزینه‌ها باشد که چشم اندازی عالی دارد.

  • آدرس: تهران، خیابان شهید خدامی، خیابان ولیعصر

هتل دیزین تهران

این هتل لوکس که در منطقه کوهستانی دیزین تهران واقع شده‌ می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی باشد که علاقمند به تفریحات زمستانی مانند اسکی هستند. این هتل چهار ستاره دارای ساختمانی سه طبقه با 129 واحد اقامتی با بهترین امکانات رفاهی و چشم اندازی فوق العاده زیبا به طبیعت برفی هستند. از این رو گردشگرانی که برای اسکی روی برف و یا اسکی روی چمن در تابستان به این منطقه از تهران سفر کرده اند دیگر دغدغه‌ای بابت اقامت خود نخواهند داشت و‌ می‌توانند به رزرو هتل دیزین هتلی شیک و مدرن بپردازند. از دیگر امکانات هتل‌ می‌توان به رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، سالن بیلیارد، پارکینگ، خدمات بیدار باش و تاکسی سرویس اشاره نمود.

  • آدرس: کرج، کیلومتر 75 جاده کرج/ چالوس، بعد از دوراهی گچسر

چگونه برای رزرو هتل در تهران اقدام کنیم؟

برای رزرو بهترین و خاص‌‌ترین هتل‌های تهران به ویژه در ایام تعطیلات باید مدتی پیش از سفر اقدام نمود. شما‌ می‌توانید برای رزرو آسان هتل در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن به وب سایت اسنپ‌‌ترین که ارائه دهنده بهترین هتل‌ها سراسر ایران است مراجعه کنید. در این سایت امکان مقایسه انواع هتل‌ها، قیمت ، امکانات و خدمات آن‌ها و موقعیت جغرافیایی که دارند وجود دارد و کاربران‌ می‌توانند متناسب با تاریخ سفر خود به مقصد تهران و هدف سفرشان بهترین گزینه را با قیمتی مقرون به صرفه رزرو کنند و نظرات سایر کاربران را نیز مشاهده نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر