صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۸ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

آمادگی دانشگاه آزاد بندرگز برای همکاری در فعالیت‌های فناورانه حوزه شهری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز برای همکاری در فعالیت‌های مهارتی، فناورانه و کارآفرینی حوزه شهری اعلام آمادگی کرد.
کد خبر : 928423

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجید محمدنژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان گلوگاه در راستای تعامل و پیوند دانشگاه و شهر اظهار کرد: شورای شهر نهاد مردمی و پیشران نظام آموزشی است.

وی با معرفی امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز عنوان کرد: این واحد دانشگاهی دارای ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجو در حال تحصیل، ۳۱ عضو هیئت علمی تمام وقت، ۸۰ استاد مدعو، ساختمان آموزشی با همه امکانات، مجموعه ورزشی سرپوشیده،و همچنین دارای دو باب مدرسه دخترانه و پسرانه سما با حضور بیش از ۳۵۰ دانش‌آموز بوده که در شهرستان بندرگز و منطقه منحصربه‌فرد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با اشاره به حضور ۵۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی از کاردانی تا کارشناسی ارشد افزود: این واحد دانشگاهی تنها دانشگاه در استان گلستان و دارای رشته روانشناسی بالینی بوده که با حضور استادان مجرب و توانمند تبدیل به قطب روانشناسی در منطقه شده است.

محمدنژاد ادامه داد: با وجود داشتن ۱۲ هکتار سایت آموزشی در امتداد جاده بین‌المللی و ۲۳ هکتار زمین ساحلی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز را تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین مجموعه متمرکز دانشگاهی در استان گلستان و منطقه کرده است.

وی با بیان رویکرد‌ها و تعامل سازنده دانشگاه با حوزه شهری در راستای عمران و آبادی گفت: شورای شهر نهادی در ارتباط با مردم، مواجه با مردم، مورد اعتماد و مورد وثوق مردم است. در مجموع رویکرد دانشگاه حرکت از حالت آموزش محور به سمت فعالیت‌های مهارتی، فناورانه و کارآفرینی بوده و با توجه به وجود زیرساخت‌ها و ظرفیت موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز و شناخت ظرفیت‌های منطقه‌ای آمادگی هرگونه تفاهم‌نامه‌های همکاری در زمینه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

ارسال نظر