صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی چند منظوره در محله ستارخان

شهردار منطقه ۲ گفت: مجموعه فرهنگی، ورزشی چند منظوره محله ستارخان درراستای رسیدگی به درخواست شهروندان به عنوان یکی از طرح‌های توسعه محلی در ضلع شمال شرقی بوستان شاهین احداث می‌شود.
کد خبر : 928407

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی صالحی با اشاره به کمبود سرانه ورزشی منطقه گفت: مجموعه فرهنگی و ورزشی چند منظوره با زیربنای 3500 مترمربع در دو بخش سالن چند منظوره ورزشی و سرای محله درضلع شمال شرقی بوستان شاهین احداث می شود.

وی با بیان اینکه توسعه و افزایش زیرساخت های ورزشی و فرهنگی متناسب با نیاز محلات یکی از مطالبات شهروندان منطقه است گفت: فضای مذکور درسال های گذشته به شهربازی اختصاص داشت که با توجه به فرسودگی وسایل بازی و همچنین ایجاد مزاحمت به ساکنین ،بنا به درخواست شهروندان جمع آوری و به یک فضای بی دفاع شهری تبدیل شده بود .

صالحی ادامه داد: به دنبال درخواست شهروندان محله ستارخان مبنی برتوسعه سرانه ورزشی این محله، و همچنین فرسودگی ساختمان فعلی سرای محله ستارخان، مدیریت شهری منطقه پس از شناسایی ظرفیت های محلی ، احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی چند منظوره را درقالب طرح من شهردارم طراحی و پس از ثبت نظرات شهروندان ،این پروژه درقالب طرح توسعه محلی اجرا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر